Mint a nagykönyvben…

Mint a nagykönyvben…avagy milyen pasis dolgok történtek velem az elmúlt hónapban.
Nem is olyan rég, még egy ismerősöm születésnapi buliján tomboltam, ahol 1,5 liter sört megittam szomjúságomat oltva. Őrült egy este volt, de nem is várhatok mást, ha én kiteszem a lábam. Jó pár, mindenféle emberrel táncoltam, szóba elegyedtem. Végül pedig egy spanyol srácnál kötöttem ki.
Nem vagyok normális – mondtam magamnak. A pasiról a következő sorokat írtam májusban: „Vele táncoltam hajnali 3-ig, záróráig. Annyit tudtam meg róla, hogy 29 éves és pénzügyi területen dolgozik, több mint 4 éve él Londonban és 2 testvére van. Egész pontosan pedig Barcelonából valósi. Kikísért a buszra, miközben az mondta nekem, hogy milyen cute girl vagyok, meg majd ha ráérek, találkozhatnánk, elmehetnénk vacsorázni is. A srácban azt tetszett, hogy legalább normális volt. Nem nyomult, nem tapizott, nem hagyott ott a végén, várta velem a buszt, magától elkérte a számom. A minimum szinten jól vizsgázott, ami már haladás!”
A történet folytatása annyi lett, hogy a szabadidőmet és a megbeszélt programunkat keresztülhúzta. A türelmem pedig ugye nagyon véges, ha a férfitársadalomról van szó. Elég energiát fektettem már beléjük, elégszer megbántottak már meg. Gyorsan lezártam egy telefonhívással az ügyet, s becsületemre legyen mondva, hogy legalább őszintén búcsúztam.

A történtek után úgy voltam, senkit nem fogok komolyan venni egy percig sem. Senkire nem fogok várni, senkitől nem kérek el telefonszámot, senkinek nem fogok soha többé írni, mert azt akarom, hogy végre a férfiak a férfi szerepben legyenek és viselkedjenek is úgy!

japan-sracVasárnapi meetingen untam a banánt ezerrel, de szociális és társalgós kedvemben voltam legalább. Beszélgettem olasz lányokkal, izraeli sráccal is. Végül ott álltam egy magamban, s vártam a sült galambot. Egy csávó keveredett mellém. Ok, akkor beszélgetek vele – gondoltam.
Japánból valósi volt, s jól elcsevegtem vele. Annyira jóra sikerült a társalgás, hogy ő kérte el a számom! – igen, ő! Sőt ő mondta továbbá azt is, hogy összefuthatnánk majd, végül elváltunk.
Még az este folyamán, pár órával később jött az sms, hogy amazing volt velem találkozni, kedden este ráérnék-e? Továbbá nem kérdezte, hogy mihez lenne kedvem, hol fussunk össze, hanem rögtön egy konkrét helyet írt. Bírom, aki egy kicsit tökösebb.
Igen! A levegőbe kéne ugranom egy nagyot, mint ahogy Frédi teszi a mesében. Sikerült megérnem életem első normális – londoni randiját. Haladunk szépen.

A srác amúgy jókat bekérdezett, pont olyan dolgokat feszegetett, amiket én szoktam, ha energiáim teljében vagyok (de most ugye passzív állapotba raktam magam).
A kedvenc kérdésem tőle: hogy állok az ázsiai pasikhoz? csak az európaiak jönnek be? A tökéletes válaszom: szeretem azt, ami szokatlan és egyedi.
A búcsúzáskor már a következő alkalmat hozta szóba. Én meg a bor hatása alatt nagyon hintettem a púdert: Isten útjai kifürkészhetetlenek. Te hiszel Istenben? Én úgy gondolom nekünk találkozni kellett, csak még nem tudom mi volt az oka.

Szerdán jött aztán egy sms, hogy lehetséges lenne-e csütörtökön akkor látnia. Egyem meg! Naná, hogy lehetséges! és képzeljétek el, hogy főzött nekem. Ültem és ámuldoztam. Egy japán pasi Londonban, pont rám egy magyar csajszira készít vacsorát. Kivételesnek éreztem magam.

A tényekből azt szerettem volna bemutatni, hogy milyen az, ha minden a nagy könyv szerint alakult. Mikor a pasi kezdeményez, mikor a pasi ír rád, mikor a pasi bókol neked, mikor azt mutatja egy pasi, hogy fontos vagy neki. A te dolgod pedig annyi, hogy mosolyogsz és élvezed a szituációt. Boldog vagy, mert nőnek születtél, egy olyan személynek, akit hercegnőként kell kezelni.

Tudjátok, megkedveltem a japán srácot! Igazán kitett eddig magáért, mondhatni jelesre vizsgázott az alap dolgokból. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

