Mi lenne, ha…

A minap a youtube-n keresgéltem, s a rendszer beajánlott egy videót nekem. A film a következő volt: Mi lenne, ha…
Felkeltette érdeklődésem a cím, s a szabadidőmben végig is néztem a mozit, ami elgondolkoztatott.

A-valodi-kerdesMi lenne, ha…visszamehetnél az időben és egy döntésedet következményét újra élhetnéd egy másik szemszögből?
Hoztál a múltban egy elhatározást, két út közül az egyiket választottad, de…visszagondolva lehet a másik utat kellett volna járnod.

Nézzük az én helyzetemet. Ott volt a lehetőség, vagy kijövök Angliába – vagy otthon maradok még. Én jöttem, nem bántam meg döntésem. De feltételezzük, hogy maradok Magyarországon, milyen lenne most az életem? Mi történhetett volna otthon az elmúlt 2 évben?
Most mondjuk megkapnám a lehetőséget, hogy egyik napról a másikra a másik szituációban ébredjek fel, a saját ágyamban.
Hol állnék? Nem tudom, fogalmam sincs…de érdekes belegondolni.

Az életünkben biztos többször kerülünk kereszteződésbe, mikor is a saját akarunk alapján kell választanunk. Jobbra vagy balra menjek? Melyik lenne a jobb?
De mi alapján döntünk? Biztos vagyok benne, hogy érzelmi alapon cselekszünk. Éppen dühösek, boldogok, szerelmesek vagyunk-e. Ezek a mély érzések fognak minket ide-oda sodorni az életben.
Hiába is tartjuk magunkat racionálisnak, nem működik…

Egy valamit tartsunk a szem előtt! Bárhol is vagyunk most, bármiért is hozta nekünk az élet a jelenlegi helyzetet, próbáljunk meg valami szépet találni benne, kihozni a maximumot. Zsörtölődni, mérgesnek lenni, hibáztatni a múltat vétek lenne. Amin már nem tudunk változtatni, kár sírni, de amin tudunk (a jövőnk), dolgozzunk!

Továbbá ne veszítsük el az egyensúlyt a pénz és a szeretet között. A filmben a főszereplő teljesen anyagias lett, úgy vélte, hogy pénzzel és pénzért bármit meg lehet venni…míg meg nem ismerte, milyen is az igazi boldogság.

További sok sikert kívánok mindenkinek az életben!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

