BBQ-s hétvége

Egy újabb hétvége van mögöttünk, vészesen közeledünk a nyár első hónapjának utolsó napjához.
BBQBBQ partira voltam hivatalos szombaton, amire nagyon készültem lélekben, amit nagyon-nagyon vártam. Az okom pedig a csodálatos társaság volt. Olyan emberek, akiket 2012 márciusa óta ismertem meg. Mindegyikőjük egytől egyik remek személy. Jó érzés velük lenni, mert pozitívan hatnak rám, s eddig mindig boldogan jöttem el a velük való találkozás után széles mosollyal az arcomon. A hétvégém fénypontja volt, mikor este 6 után a megbeszélt helyen megnyomtam a csengőt. Az ajtó becsukásával kizártam a külvilágot, csak élveztem a közösséget.
BBQ parti lévén nem a diétás étrendnek hódoltunk. Jó nagy burgerokat ettünk saláta körettel. Tiramisuval és tortával zártuk az étkezést. Tud élni a magyar! Jól bezabáltunk, na…

A gasztronómiai örömök után közös játék következett. Óriás Jengát játszottunk. Tégla méretű fa volt egy-egy alkotó darabka. Sajnos egyszer nálam borult össze a torony, így egy röviditalt gyorsan le is kellett húznom büntetésképpen.

Vasárnap a szokásos ütemtervben telt. A templomban jártam, még egy kis önkéntes munka is benne volt a programban. Este pedig a nemzetközi meetingen tettem tiszteletemet, ahol pár idióta megint bemutatkozott. Hol menő az, hogy ostoba szöveget hintesz valakinek? Hol menő az, hogy a barátodra mutatsz, s kérdezed, mit gondolsz róla? Jó testű gyerek, mi? Fokozva az élvezetet a barom felhúzta a pólóját a nyakáig, hogy jól láthassuk a macis tetkóját a mellén. Majd miután ’fúj, de gusztustalan vagy’ arcot vágtunk a ’de király vagy’ arc helyett, faképnél hagytak minket, mekkora egy hülye libák ezek is címszóval. Jót nevettem magamban.

Egy pörgős hét és hétvége után egyenes arccal és büszkén álltam neki a hétnek.

TE MIT GONDOLSZ?!

