London megadja

Két évvel ezelőtt nagyon negatívak voltak velem többen. Valaki azt is mondta, hogy butaságot csinálok vagy próbáljam meg, de már sokan belebuktak. Köszönöm mindenkinek ezúton is a fantasztikus támogatást! Az elmúlt egy évben pedig már senki meg nem kérdőjelezte, hogy milyen jól elvagyok itt Angliában. Bár néha még megkapom a kérdést: mi a nagyon jó itt…otthonhoz képest?

2011 januárjában, sőt egész tavasszal hihetetlennek tűnt, hogy Londonban fogok élni. Elképzelhetetlen kategória volt. Most 2013-ban azt mondom, nem tudom elképzelni, hogy nem Londonban élek. Minden, amire vágytam…amit kívántam, itt megadatott.

i love londonMindig is egy olyan személynek gondoltam magam, aki nagyon emberközpontú. Szeretem a pezsgést, az életet, az olyan városokat, ahol mindig történik valami, ahol nem unalmas az élet. Mindig is nyitott voltam külföldi emberekre is, a sulim cserediákjaival is mindig igyekeztem jóban lenni, sőt ismerősöm ismerőseinek külföldi barátait is nagyon szerettem.
Itt Londonban, ha eljárkálok meetingekre, bármilyen szervezett találkozóra heti szinten elmegyek, lehetőségem van több száz új emberrel találkozni. Az elmúlt közel 2 évben már beszélgettem Japántól elkezdve egészen Peruig terjedő országokból származó állampolgárokkal. Mindig nagyszerű más kultúrából jött személyekkel gondolatot cserélni, jobban megismerni a világot.

London egy világváros, nekem már alapjában véve az is élmény, hogy egy gazdasági és turisztikai központban lakom. Szabadidőben pedig itt mindig lehet menni, mindig történik valami.
Továbbá szeretem, hogy itt lehetsz akárki, jöhetsz akárhonnan, nézhetsz ki akárhogy, senki sem fog mutogatni rád. Itt mindenkit úgy fogadnak el, ahogy van. Nem kell megfelelni divatnak, semminek sem, csak szimplán önmagad lehetsz. Magyarországon sokszor tapasztaltam, hogy az öltözködés milyen fontos, hogy kinézik az embert, ha nem jómódú a családja stb, nem vékony a testalkata.

London megajándékozott csodálatos emberekkel is. A legnagyszerűbb embert itt ismertem meg, aki nélkül az életem nem lenne teljes. Továbbá találkoztam még sok jó fej emberrel is Magyarország különböző részeiről. Ha elmentem egy találkozóra és tetszettek a személyek, örültem. A véletlen találkozások pedig a legjobbak.

Beszéljünk a munkáról. Úgy érzem, amilyen életformák most követek és amennyit dolgozom, keresem…egyszerűen olyan, mintha nyaralnék. A munkám cseppet sem megerőltető. Néha unatkozom is ezerrel. Minden nap délelőtt van pár óra szabadidőm, néha délután is, de heti két hétköznap napközben teljesen szabad + a hétvégék is kötetlenek. A fizetésem nem rossz, sőt van egy kis plusz munkám is. Bár mindig lehetne többet és többet is kihozni a dolgokból, majd rajta leszek az ügyön.
Vannak terveim és álmaim, s jelenleg azt állítom, hogy ezeket csak Angliában tudom megvalósítani, megszerezni rá a pénzt. Otthon anno kerestem nettó 90 ezer forintot…abból nem hinném, hogy valaha is kacsintgathattam volna egy amerikai nyaralás felé, sőt tavaly Barcelónát is nehezebben tudtam volna kivitelezni.
Rengetegszer megyek erre-arra, s még sem nullázom le magam. Ha szeretek valamit is, nem kell gondolkoznom rajta, hogy megvehetem-e.

London kinyitotta a szemem, rávilágított arra, hogy a világ nem megközelíthetetlen. Minden lehetséges, merhetsz álmodozni is. Plusz egy olyan város, ahol szégyenérzet nélkül lehet mosolyogni az utcán, ahol lehetsz bolondos, nevethetsz szívből.

Csodálatosan utazást kezdtem el 2011-ben. Mérhetetlenül boldog vagyok, hogy itt lehetek, hogy anno meghoztam a döntést, képes voltam egy bőröndbe bepakolni az életem, s hátat fordítva mindennek, tiszta lappal kezdeni egy új életet. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

