Randi alap kérdések

Mostanában nem sűrűn jelentkezem. Az ok igen egyszerű, sosem vagyok itthon szabadidőmben. Most a héten hétfőn, szerdán, csütörtökön este elmentem erre-arra, s a hétvége sem lesz különb.
Egy csomó beszámolóval meg vagyok csúszva, talán nem is írom meg őket. Most egy aktuális téma kerül ismét előtérve, a pasik.
Április hónapban sokat sírtam, talán nem kellett volna. Ismeritek a törvényt, aki panaszkodik, csak rosszabb lesz. Májusban nem is került elő a dolog, nem koncentráltam rá. A pozitív emberekre gondoltam, írtam egy listát számomra fontos tulajdonságokról, értékekről, s minden nap rápillantok. Május végén megismertem egy olasz srácot, akinek párja van, s nem is akarnék tőle tényleg semmit, egyszerűen csak örültem, hogy egy szép embert sodort utamba az élet. Úgy éreztem egy kapu megnyílott, mostantól a jók jönnek majd. A közös fényképünket előhívattam, s alkoholos filctollal ráírtam: Egy (első) szép embert megismerni nehéz, de a többi utána már könnyen jön. Vagyis csak el kell kezdeni mindent, a folytatás pedig jön magától.
pozitiv_gondolkodas_posztMúlt héten találkoztam egy belvárosi szórakozóhelyen valakivel, akiről már tettem említést a hétvégi bejegyzésben. Vele azóta már 2 x összefutottam.
Szegény srác, nagyon szkeptikusan álltam hozzá. Nem sok jót láttam benne, csupán annyit tapasztaltam, hogy remekül indított. Igazából kíváncsivá tett, milyen lehet. Minél előtt szerettem volna újra látni, mert semmiképpen nem akartam rózsaszín felhőket kergetni a gondolataimban. Jobb az elején ráébredni, hogy ááá, ő sem az…vagy naaa igen, ő más.

Az első randink jól sikerült, szerettem. Udvariasan és korrektül viselkedett a srác, annak ellenére, hogy nem kíméltem a kérdéseimmel.
Mostanság az értékrenddel nem igen rendelkező emberekkel kerültem kapcsolatba, így sajnos muszáj olyan alapvető kérdéseket feltenni valakinek (ami egyértelmű lenne, de manapság már nem igazán az): a hűség.
Tapasztalatból tudom, hogy ez egy hanyagolt melléknév. „A pasik, azok pasik” – egy spanyol srác mondta nekem korábban, de azért az olaszoknál jobbak vagyunk. Vagy „szerintem mindenki meg akarja egyszer csalni a párját, de sokan gyávák és nem merik megtenni” – egy görögtől hallottam. Köszönöm szépen, nekem erre nincs szükségem, meg eleve így kezdeni egy ismerkedést…
A randim nagyon korrektül válaszolt a hűség kérdésre! Meglepően jót mondott, nagyot lépett a szememben előre.

A másik kérdés: kapcsolat. Fontos letisztázni, hogy ’jól akarom magam érezni’ dolgokra keresek valakit, vagy tudok gondolkozni mélyebben is, ha úgy alakulnak a dolgok. Nekem most semmi szükségem nincs se veled, se nélküled emberekre, nyitott kapcsolatra…inkább kimaradok ebből, s élem tovább a független életem.

Harmadik tény, olyan személyekre sem vágyom, akinek az élete az bulizás. Hétköznap dolgoznak, majd hétvégén összesen annyi történik, hogy leisszák magukat, s jót tombolnak valamerre, majd másnap délután 3-ig ki sem kelnek az ágyból, s szenvednek a másnaposságtól.
A sort még folytatni lehetne.

A lényeg, ez a mostani srác pozitív irányban 100%-ban meglepett. Szeretetteljes személyiség, aki jól öltözik, érzéki, pontos. Van szíve és jólelkű ember. és még csomó más jó tulajdonsággal rendelkezik.
Kíváncsian várom a folytatást. 

TE MIT GONDOLSZ?!

