Mágikus május

Május utolsó napja van ma, s boldogság tölt el. Fújok egyet és mosolygom.
Végre ez a hónap elhozta nekem a szép dolgokat. Sok szép dolog történt, ami miatt nagyon hálás lehetek.

Rögtön a hó elején kicsit kirándulni voltunk, egész pontosan az Örök várost kerestük fel. Róma ámulatba ejtett a régi emlékeket megőrző szépségével. Egy igazi történelmi város, amit elkerültek a modern pusztítások. Az időjárás pedig szebb, mint Angliában. A szállásadónk pedig egy jó fej olasz férfi volt. Minden tökéletes volt, mondhatni mesés.
A második hétvégén, szombaton kulturálódtunk, s végül ott alvós bulin vettünk részt egy kedves barátnőmnél. Vasárnap vendégségben jártunk, majd templomban, végül pedig egy találkozóra mentünk.
Május közepén egy sima csütörtöki beszélgetős estére voltam hivatalos, amiből hajnali fél 5-re értem haza spiccesen. A pénteki napon a túlélésre játszottam konkrétan.
Május 18-án London egyik bevásárlóközpontjában csatangoltam, egy lila kis cipővel lettem gazdagabb. Másnap reggel sétatúrán vettünk részt Wimbledonból Richmondba, majd egy finomat ebédeztünk, s vallási gyülekezetre mentünk. Később a Regent parkban ért minket az alkonyat.
Múlt hétvégén, pénteken baráti összejövetellel indítottam a hosszú hétvégét, zártam a munkahetet. Jó kis este volt, majd erről még bővebben szeretnék írni.
Szombaton a Kew Garden Botanikus kertben tudtunk eltölteni egy igen kellemes-pihentető napot. Vasárnap reggel összejövetelen voltunk, délután pedig sétáltunk, mert csodás idő volt. Később a nemzetközi meetingen tettük tiszteletünket.
Héfőn, munkaszüneti napon az olasz ismerősömmel bandáztunk, előtte barátnőztem is. A napot az olasz sráccal vacsorázva zártuk.
bye may hello juneTovábbá sok más pici dolog történt még. Úgy érzem ebben a hónapban hasznosan töltöttem el a szabadidőmet. Lépéseket tettem, hogy több embert megismerjek. Rendkívül sokat is mosolyogtam, engedtem, hogy a szeretet járjon át. Teret adtam a szép dolgoknak. Vártam, hogy a jók jöjjenek.
Most pozitív vagyok és boldog! Mágikus volt ez a május hónap!
Bizakodva indulok neki a júniusnak!

TE MIT GONDOLSZ?!

