One Direction

Ma reggel véletlen sem gondoltam volna, hogy egy fiatal fiú együttesről fogok este szót ejteni. A gyerekek vadítottak be. Hallgatták a Live while you are young című számot, s én felkaptam a fejem. A fenébe! Ez nekem igen is tetszik. A One Directionről, a srácokról, az egészről semmilyen információm nem volt, így felmentem a wikire, s kutatgattam. Aztán több videót is megnéztem a youtube-n, hogy jobban belelássak a csapatba.
Ahogy egyre több dolgot láttam és információt olvastam, rá kellett arra jönnöm, hogy ez az együttes egy iszonyatos nagy mázli, hogy egyáltalán létezik. Egy csoda az egész. Mondom is miért.
Liam az egyik tag már korábban is próbálkozott az X-faktorban, ám akkor Simon azt javasolta neki, hogy két év múlva jöjjön vissza. És visszajött! Nem úgy fogta fel, hogy mekkora arculcsapás érte, hanem még nagyobb kihívást érzett.
Harry majdnem tovább sem jutott a meghallgatást követően, mert bizonytalannak és túl fiatalnak gondolták. Simon igenje is egy hajszálon múlott.
Niall első előadása ugyan tetszett a zsürinek, de nem tartották elég érdekesnek ahhoz, hogy leadják a TV-ben.
Fussuk csak át a fentieket! Liam majdnem nem jött, Harry majdnem kiesett az legelején, Niallt pedig nem igen reklámozták. Most 2013 van, s a csapat fut és sikeres.

Három és fél évvel ezelőtt még a kutya sem gondolta volna, hogy a XXI. század egyik nagy popbandája ennyire véletlen jön majd és ámulatba ejt mindenkit.
one-direction-abbey-road
A One Direction név Harry ötlete volt, mert úgy gondolta, ha már 5 idegen embert összesodort az élet, de egy irányba haladnak közösen, akkor legyenek az  „Egy irány” együttes.


Az 5 srác párosítása zseniális ötlet volt. Most, hogy visszanéztem a régebbi adásokat, teljesen el vagyok kápráztatva. Nem nézem az X-faktort, mert uncsi, de miattuk biztos nézném és néztem volna.
Nagyon tetszik az is, hogy a srácok munkája és éneklése számomra úgy tűnik, hogy szívből és szenvedélyből jön. A fiatal életkoruk és kinézetük miatt pedig olyan romlatlanoknak is hatnak. A klipjeikben pedig nem a kirívó viselkedés és az alul öltözöttség a jellemző, nem a mutogatással és az őrült – gusztustalan dolgokkal akarnak nagyobb nézettségre szert tenni, ami rendkívül pozitív.
A zenéik általános üteme és dallama pedig mérhetetlenül fülbemászó. Csak is szeretni lehet! Továbbá egy sajátos életvidámság is érződik bennük,  fiatalos és dinamikus lendülettel felturbózva. Megszerettem nagyon a dalaikat!

A srácok egyénisége és stílusa is nagyon imádnivaló. Ha megkérdeznétek, ki a legcukibb pasi, nem tudnék válaszolni. Fogalmam sincs, nehéz a választás. Mindegyikükben van valami egyéni varázslat. 

Simon az X-faktorban remek érzékkel karolta fel a srácokat. Láthatott bennük valamit, és igaza lett.
A srácok dalai a youtube-n lazán hozzák a 100 milliós nézettségeket. Most néztem, hogy Londonban legközelebb csak 2014 nyarán lesz koncertjük, jelenleg Amerikában turnéznak.
A Facebookon pedig ráakadtam egy magyar közösségi oldalra, aminek létrehozója arra buzdítják az embereket, hogy támogassák őket, legyen Magyarországon is koncertje az együttesnek.

A One Direction egy rettentően cuki srácokból álló és szerethető számokat játszó együttes.
Hajrá srácok, csak így tovább!!!

One Direction” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

