Sétálós + vásárlós nap

A történelem ismétli önmagát…ma tavalyi tavaszi blogbejegyzéseimet böngésztem. Anno írtam egy csütörtöki napról, hogy milyen jól telt el az életemben, s most egy évvel később ismét egy hétköznapi napról szeretnék szót ejteni.
Ha a hetem nincs megkavarva, csütörtökön napközben teljesen ráérek. Többé – kevésbé ki szoktam használni az időmet, de sokszor csak semmit teszek.
Múlt héten egész kellemes idő uralkodott, így gondoltam tartok egy belvárosi császkálós napot, de csak önmagamban. Néha kell a magány, a saját magunk gondolataival eltöltött idő. Egy helyben nehezebben jönnek a dolgok, a séta mindig segít.

vásárlásNem sokkal délelőtt 11 óra után a kezemben egy jeges kávéval nekivágtam London bevásárló utcájának, az Oxford Streetnek. Bementem több üzletbe, nézelődtem, élveztem a fesztelen időmet. Majd kikötöttem a Primark-ban. Nem tudom, egy magyar ember fejében mi ugrik be elsőre a név hallatán. Én régen úgy gondoltam, hogy ez valami puccos angol márka lehet… Hát az előkelőség nem igaz. Az egyik legolcsóbb üzlet, amit Nagy-Britanniában jelenleg találunk. Kívülről szépen néz ki, adnak a berendezésre, kirakatra is, de az árak szerencsére a nevetséges kategóriába tartoznak. Magyarul egy otthoni kínai üzletet simán ver a hely kinézetre, az árai pedig még olcsóbbak is. Sajnos azonban a minőség és ár egyenes arányban vannak egymással. Az itt vásárolt holmikat ritkán szabad csak felvenni, mert tartós és hosszú használat mellett pár hónap alatt kukába valókká válnak. A cipőkkel pontosan ezért nagyon vigyázni kell, bár nem állíthatom azt, hogy néha nem lehet kifogni jobb darabokat, ami már egy éve bírja.
Nadrágokkal és pólókkal viszont elégedett vagyok. A nadrágok szabása jó, ami számomra fontos. Hiába van nekünk H&M, Newlook  stb, sőt akár drágább üzletetek is, ha nem bírnak egy normális nadrágot eladni. Én személy szerint rühellen az olyan fajtákat, amiket a köldöködig fel lehet húzni! és az itt nagyon divatos. Az én nagy hasamra gusztustalan…ha pedig körte popsid van, még gázabb.
 A Primarkban pedig többféle színben is van. Lila, zöld, piros, barna stb. és 9 Fonttól már lehet kapni.
Ebben az üzletben még fehérneműt és néha pólókat is veszek szeretettel. Melltartó 4 Fonttól, póló 2,5 Fonttól indul.
Hátrány, hogy az üzlet mindig zsúfolásig tele van, a próbafülkénél is sorba kell állni. Fárasztó és idegtépő tud lenni a nézelődés és vásárlás itt.

Később az Oxford Streetről elsétáltam az Oxford Circuson át, keresztülhaladva a Green parkon, a Buckingham palota előtt a St James’ park metróállomásig.
Napos, szeles idő volt. Így telt el a csütörtöki sétálós és vásárlós napom. 

TE MIT GONDOLSZ?!

