Szeretetből sosem elég!

Visszatértem a régi kerékvágásba, elkezdődött egy új hónap, s közben beköszöntött a jó idő is.  Minden egyben van ahhoz, hogy boldognak érezhessük magunkat.
A mai témám a szeretet ismét.

A szeretet soha és semmilyen körülmények között sem elég, mindig többre vágyunk, vagy éppen többet szeretnénk adni.
Már két éve annak, hogy gyerekekkel élek. Az idő halad, s egyre inkább rá kell jönnöm arra, hogy mennyire is klassz területen dolgozom. A fizetésem azért kapom, hogy törődjek másokkal, szeretetet adjak, s hogy viszont szeressenek. Azért képesek emberek idegen személyeknek fizetni, hogy az emberi szükséglet alapjaival ellássák gyereküket, hát… fogalmuk sincs, miből maradnak ki.
Azt tudjuk, hogy a szeretet ingyen van az életben. Ha már kedves vagy valakihez, teszel valakinek egy szívességet, egyszerűen csak rámosolyogsz valakire, óhatatlanul is elnyered szimpátiáját, megkedvel téged. Jó érzés tudni, hogy számítunk valakinek, de hogy még ezért pénzt is kapunk, amiből meg is lehet élni, fantasztikus dolog.
szeretetAz előző családomnál két kicsi gyerekkel foglalkoztam, éltem napi szinten. Sokszor voltak hullámvölgyek, átéltünk pár idegtépő pillanatot, volt mikor azt mondtam, kész…nem vagyok hajlandó tovább csinálni! Közel másfél évet ott éltem velük, a picik a szemem előtt növekedtek.
Idén búcsút intettünk egymásnak, én továbbléptem, új helyen élek és dolgozom. A munkaadóm, az anyuka azonban volt/ van olyan jó fej, hogy megengedi, sőt még ő invitált is, hogy látogathatom őket.
Számomra ez azért fontos, mert van szívem. Nem tudok úgy kisétálni az ajtón, hogy viszlát, soha többé az életben, főleg nem egy olyan állásban, ahol a törődés volt a fő szempont.

Most hétvégén felkerestem őket. Nem tudom megfogalmazni, milyen sok szeretetet kaptam tőlük. Ugrottak a nyakamba, csimpaszkodtak rám, bújtak. Mesés órákat tudtam velük eltölteni. A kislány alig akart elengedni is. Ezek a dolgok megerősítenek és biztosítanak abban, hogy a munkám velük egy percig sem volt hiábavaló. Minden megérte, amit tettem.
A gyerekek mérhetetlen hálásak és igazi szeretethordózó emberek.
Köszönöm a kellemes szombatot, s igen, jövök még…, mert a szeretetből sosem elég! 🙂

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

