Meleg párok

Már a nyár folyamán is gondolkoztam a következő sorokon, de elmaradt a leírás. Ami késik, nem múlik. Egy igen kényes téma jön most. A melegségről fogok beszélni. A buzi pasikról elmélkedem.

Nyáron Barcelónában a tengerparton láttam két férfit, akik egy párt alkottak.  Nagyon feltűnő dolgot nem műveltek, csak az volt igazán megható, ahogy egymással bántak. Az kell állítanom, hogy még ilyen gyengédséget nem láttam soha két ember között, akik természetesen heterók.
Most lehet fújozni, meg mutogatni, hogy két pasi ne alkosson egy párt. Ám az embereket a személyiségük és ne hovatartozásuk alapján ítéljük el.
Engem nyáron az a két férfi meghatott. Végig nyitott szemmel voltam, de fiú-lány párok nem viselkedtek ilyen figyelmesen és kedvesen egymással, ilyen szeretettel teli megnyilvánulásuk sem volt egymás felé. Forrt a levegő a meleg pár körül. Érezni lehetett a levegőben a szerelmet.

meleg párKözben ősz és tél lett. Most újra beköszöntött a tavasz. A belvárosban csatangoltunk a barátnőimmel, mikor is betértünk egy kávézóba. A bejárat mellé ültünk, s így tökéletesen láttam az beérkező embereket. A sorban egy meleg párra lettem figyelmes. És rögtön eszembe jutott a barcelonai eset is. Így határoztam, hogy most írok már róluk.
El nem tudjátok képzelni milyen finom mozdulataik és megnyilvánulásuk volt egymást felé. Nem hittem a szememnek, hogy ezeket a pillanatok két férfitól kell ismét látnom. Mikor elhagytuk a kávézót, még kint ültek a sétáló utcán egy padon. Legszívesebben oda ültem volna velük szembe, s elnéztem volna őket hosszasan. Szívtam volna magamba azt a sok-sok szeretetet, amit magukból bocsátottak ki.  Olyan tündérien fogták egymás kezét, s olyan mélységesen szépen néztek egymás tekintetébe.
Sokkolt szó szerint a kép.

Nem tudom, ti kik pártján álltok, de a meleg pasik igazán különleges lények, az már tuti.
Olyan gyengédségek tudnak belőlük kiáramlani, amik még egy érzékeny nőben sincsenek meg.
Ugyanakkor pedig buzdítani szeretnék minden párban élő heretó embert, hogy mutassa meg! Ő is tud ilyen lenni!

Továbbra is nagyon nagyra nyitom majd a szemem az utcán!

TE MIT GONDOLSZ?!

