Csodás – áprilisi hétvége

Csodás hétvégém volt, végre olyan, amire már nagyon vártam.
Az elmúlt hetek a végtelen bulizásokról, ivásokról szóltak. A hajnalig tartó kimászkálások képezték a szabadnapjaimat. Persze nem bánom, mert kell ez is, hogy jót nevessek magamon, azokon a dolgokon, amiket leműveltem mostanában. A szívem mélyén azonban mindig is tudtam, hogy ez nem az én asztalom.
Számomra azok a hétvégék a legszuperebbek, mikor élményeket gyűjtök, barátokkal vagyok, s nagyon jól érzem magam.

A szombati napot már hetekkel ezelőtt leszerveztem, mert megkeresett az egyik barátnőm. Ő hazaköltözik Magyarországra, s még mielőtt elhagyná az országot, szerette volna látni a tengert. Én pedig megkaptam azt a kitüntetést, hogy engem választott kísérőjéül. Tudjátok, ezekért a dolgokért érzem igazán úgy, hogy valaki vagyok a Földön. Ez a legfontosabb számomra.
Az időjáráson pedig egy percet sem agyaltam, s lám az első tavaszias szombatra ébredhetett Anglia. Annyira hálás voltam az égieknek a napsütésért. Egész reggeltől mosolyra húzódott a szám emiatt. Nagyon boldogan utaztam be a belvárosba, s találkoztam a barátnőmmel.
Irány a tengerpart! Egy jó órát követően már a végtelenbe elnyúló, tündöklő vízrengeteget néztük, itt vagyunk!
Elsétáltunk a parton, kimentünk a mólóra, ami egy vidámpark igazából.
Miért is szeretem Brightont? Engem nyugodtsággal és kellemes érzéssel tölt el a tengerparton lenni. A település nem nagy, de hangulatos utcasor és bevásárlóközpont is megtalálható itt. A partszakasz hosszában pedig hotelok hada áll. Állítólag estéként jó bulik szoktak lenni, s nyáron pedig az emberek tömegei lepik el. Magyarországnak Siófok a nyári fővárosa, Angliának pedig Brighton. Ugyanaz az helyzet. Nyáron tele, télen pang. A leánybúcsúk kedvelt városa, de exkluzív esküvőket is tartanak.
Brighton egy igazi kis szépsége az országnak. Nagyon szuper napot tudtam itt eltölteni én is.
barátokTegnap a Tower of Londont szemeltem ki magamnak. Mivel a barátnőm őrült nagy késésben volt, így ráértem sétálni a Temze parton jó hosszan. Élveztem figyelni az embereket, örültem, hogy süti bőrömet a nap. Minden tökéletes volt.
A Tower of Londonban megtekintettük a királyi ékszereket, II. Erzsébet koronáját is. Micsoda felbecsülhetetlen vagyonokat tud az ember szemre vételezni.
Később Stratfordba utaztunk ki metróval, a Westfields bevásárló központba. Versenyeztünk az idővel, mivel egy ismerőssel találkoztunk, aki pont a születésnapját ünnepelte. Képeslapot kellett még vennünk, pici tortát is. Mint a kis méhecskék fel-alá repkedtünk az üzletközpontban a boltok között.
Persze minden jó, ha a jó vége.
Este egy pubban ültünk és megvacsoráztunk a belvárosban. A társaság számomra a legfontosabb! Nagyon jó ember mellett voltam ma is.

Csajok, bearanyoztátok a hétvégémet! Nagyon hálás vagyok Nektek!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

