Csajok, elcsesztük!

Csajok! Nagyon elcsesztük a dolgokat. Most szeretnék valamit megosztani veletek, s kérlek nézzetek magatokra. Akinek nem inge, természetesen ne vegye magára.
A pasikról, s a pasizásról lesz szó. Kényes a téma, de úgymond mindennapi.

Csodálkozunk a napi életünkben, hogy miért rohangálnak az utcán szinglik tömegei. Miért egyedülálló annyi ember? Most a lányok szemszögéből nézve, meg tudom érteni a női nemet, hogy nem akar a sok-sok idióta pasitól semmit. Sajnos azt kell mondanom, hogy a többség „szemét”, s igen kicsi az a százalék az erősebbik nem térfelén, akikkel érdemes egyáltalán szót váltani, komolyan gondolkozni.

 Az elmúlt héten voltam olyan szerencsés vagy szerencsétlen, hogy 3 randit tudhatok magam mögött. A valóságot fogom nektek leírni, a tiszta igazat, s elég személyesek lesznek a dolgok.
Kérlek, olvassátok el figyelmesen, s majd vonjuk le egy konklúziót
.

Első randi:
24 éves afro-amerikai srác. Vele nem most találkoztam először, de lehet, hogy most utoljára. A lakásában jártam, ahol él. Ugye az általános dolog, hogy egy helyen 4-5 ember él, szóval neki is ’csak’ egy szobája van Észak-kelet Londonban.
Mivel Húsvét volt, jó fejen gondoltam, hogy veszek egy csoki tojás kis csomagot, mert figyelmes akartam lenni. Sőt, vettem chipset és szószt is hozzá. Nem szerettem volna üres kézzel menni semmiképpen.
Most nézzük én mit kaptam. Nem kell azon csodálkozni, hogy az emberre nyomulnak, de hogy valaki a második alkalommal mindent akarjon már rögtön. Én tudok nemet mondani! Az egész randiból az lett végül, hogy a srác megkérdezte szoptam-e már, s nem akarom-e őt is egy kicsit kényeztetni.
Nem tudom, mit képzeld magában. Én a nyomuláson kívül aznap semmi mást nem tapasztaltam. Feszülten és kényelmetlenül éreztem magam. Egy kedves ölelés olyan nagy kérés lett volna?

Második randi:
27 éves olasz srác. Elmetünk egy pubba iszogatni. Meglepődtem, mert meghívott az italaimra, ami nem egy szokásos dolog. Nem hazudok, ha azt mondom, hogy nem mostanában volt példa erre. Jól eldumálgattunk, de én távolságtartó voltam, mert tudtam, hogy barátnője van. A pubból végül úgy jöttünk ki, hogy átölelt, puszilgatta az arcomat. A bili akkor borult fel, mikor megkérdezte, hogy nem mennék-e el most hozzá. Én határozottan közöltem, hogy megyek haza, a téma lezárva. Egy életemben először látott embernek nem fogom két sörért eladni magam.
Elváltunk, majd jött az SMS, hogy azt kívántam, hogy igent mondj. Nem írtam neki vissza, hogy én meg azt kívántam volna, hogy meg se kérdez tőlem ilyet.

Másnap ő rám írt…

Harmadik randi:
23 éves portugál srác. Első randin a lakására hívott, bár ott elcsesztem, hogy itt nem mondtam egy nagy NEMet. Soha többet az életben nem megyek nyilvános helyen kívül sehova.
Nem is kell másra gondolni, mint hogy rögtön mindent aznap akart. Nem tudom milyen gondolatok jártak a fejében…tényleg van olyen lány, aki egy ismeretlennel első randin hancúrozgat az illető lakásán?
Én többnek érzem magam, értem tegyenek le valamit az asztalra. Minimum, ha már megyek valakihez legalább egy rágcsát vegyen, meg egy üdítőt, ami filléres dolog. Nagyok az elvárásaim?

Mikor elváltunk, közölte velem, hogy mennyire szokatlan csaj vagyok. Örülök neki, hogy szokatlan vagyok, ezek szerint a szokásos csaj már rögtön lefeküdt volna vele???

Másnap reggel szégyenérzet nélkül tudtam a tükörbe mosolyogni magamra. Igen!
csajok hülyékKöszönöm, hogy végigolvastad az élményeimet. Most akkor el szeretném magyarázni, hogy miért érzem úgy, hogy elcsesztük csajok!
Ha nem lennének köztünk sokan, akik első alkalommal, második alkalommal bármit megtesznek, csettintésre rohannak, két sörért szobára mennek, akkor a pasik fejében meg sem fordulnának ezek!!!
Tálcán kínáljuk magunkat, a saját testünket, mintha egy használati tárgyak lennénk!
Régebben a világban, ha jól tudom ezért fizettek a férfiak a megfelelő helyeken, mi meg ingyen ugrunk, s mindent??? Hol van a saját magunkba vetett megbecsülésünk?
Jól érezzük így magunkat, hogy semmibe vesz minket a férfitársadalom?

Sajnálom, hogy sokak számára a sex olyan dolog, mint hogy lenyomtam ma egy kilincset. Úgy viselkedünk, mint egy ingyen kurva…
Az intim és meghitt dolgok kihaltak, az élvezetekre hajtunk csak.

Én egyedül kevés vagyok, hogy megváltoztassam a világot, hogy kiálljak a női nemért!…
Egyetértesz vagy ellenkezel velem?

Reklámok

Csajok, elcsesztük!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Névtelen szerint:

    Szia, most talaltam a blogodra , szeretnem majd elejetol visszaolvasni , de beleolvasgattam es ennel a resznel lenne egy kis hozzafuzni valom….a pasik nagy resze pasibol van /tisztelet a keves kivetelnek/, ha valaki folmegy a lakasara..rovid ismerkedesi ido utan, valahogy normalisnak veszik hogy tobb lesz a dologbol kulonben minek menne oda? A varos eleg nagy, lehet barhol talalkozni, sajat biztonsagod erdekeben maskor ezt ne tedd, fiatal vagy meg es nagy kar lenne az eletet egyszeru johiszemuseged miatt egy kellemetlen emlekkel gazdagitani.Mert nem mindegyik erti hogy a nem az NEM et jelent..
    Sok sikert a tovabbiakban is remelem sikerul olyan csaladot talalnod ahol valoban jol erzed magad

    Hedi

  2. escadgroup szerint:

    Én pasi vagyok (mivel magyar, nálad épp a legalsó kategória 🙂 )

    Amit írtál, az meg tök egyértelmű szitu: ha egy csaj feljön a lakásomra, és nem próbálok lefeküdni vele, egy töketlen senkinek fog gondolni. Nincs annál rosszabb, mintha egy csaj azért nem találkozik újra velem, mert töketlennek gondol..tehát inkább túlzásbavisszük a nyomulást, minthogy emiatt elvesszünk egy csajt azért mert nem nyomultunk rá.

    A lakásra felmenésre elég egyszerű a megoldás: akkor menj fel egy srác lakására, ha le akarsz vele feküdni, ezzel megkönnyítve a dolgát, hogy tudja, hogy mikor nyomulhat rád jobban (a kivétel ezalól persze ha házibuliba hív)

TE MIT GONDOLSZ?!

