Születésnapozás + egyebek

Egy születésnap mindig nagyon fontos az életemben. A születésnap egy olyan nap, ami csak rólad szól, mikor mindenki megmutatja, mennyire szeret téged. Egy nap, mikor nagyon fontosnak érezheted magad. Egy nap, mikor búcsúzol egy újabb évtől, s emelt fejjel léphetsz egy újba. Egy nap, mikor bölcsebbnek érezheted magad, s picit szomorkodhatsz is, hogy repül az idő.

Két héttel ezelőtt egy új-régi ismerősöm lépett be az életembe, akinek most ünnepeltük a születésnapját. Pénteken tartottuk egy belvároshoz közeli bárban az alkalmat. Én jeleztem, hogy késni fogok, közben pedig elsőként érkeztem, hogy elő tudjak egy kicsit készülni. Vittem magammal egy kicsi süteményt, pár lufit az asztalra (amiből az egyik kipukkadt idő előtt). A születésnaposnak egy fejdíszt és „varázspálcát” ajándékoztam, hogy azzal tegye szebbé az előtte álló 365 napot, varázsoljon magának csodás pillanatokat és élményeket. Koccintottunk is. Fantasztikus este volt, remek társaságban.
BarátokSzombaton egy igazán érdekes, különleges emberrel találkoztam. Egy olyan srác, aki Afrikában született, Amerikában nőtt fel, s most Angliában van, mert itt tanul. Nem semmi azért, hogy élete alatt többször költözött, mint én valaha.
Londonban ezt szeretem a legjobban, annyi különböző és egyedi történetű emberrel tud összesodorni az élet. Mindig rá kell jönnöm, hogy nekem milyen csodás gyerekkorom volt, mennyire hálás lehetetek, hogy egy helyen – egy családban nőttem fel. Nem volt kétes dolog az életemben, nem fogtak a szüleim s nem vittek el egy vadidegen országba 4 évesen. Észre kell azt is vennem, hogy mennyi kitartás és akarat lakozik embereknek. Erőt és példát tudok meríteni belőlük.

Ma, vasárnap pedig két remek lánnyal találkoztam ismét. Egy olasz étterembe szerettünk volna elmenni, ahol elfogadják az 50%-s kedvezménykártyámat. Az egyik hely nem volt elfogadó, a másik helyen pedig zártkörű rendezvényt tartottak. Ma sem kellett akkor ilyen helyen ebédelnem. Helyette elmentünk egy vegetáriánus büfébe, ahol zöldségekből és gyümölcsökből jól bekajáltunk.
Délután önkénteskedtünk egy magyar közösségben, ahol a barátnőm vasárnapi iskolát szokott tartani, én pedig segítettem neki.

Szuper és szép élményekkel teli hétvégém volt. A barátaim újra csodás pillanatokkal leptek meg.
Nagyon köszönöm, szuperek vagytok!

TE MIT GONDOLSZ?!

