A megismerkedés gyilkos listája

A napokban találkoztam egy sráccal, aki első összefutás alkalmával elkövette az összes lehetséges hibát, amivel jó mélyre elásta magát a szememben. Nem tudom megérteni, hogy az emberek mennyire nem képesek magukat észrevenni, s legfőképpen mit gondolnak rólunk, nőkről.
A következőkben pár gondolatra kitérnék, ahogyan tilos viselkedni első alkalommal, legalábbis nekem nagyon nem jön be.

Először leírom a szituációt. Egy találkozón jártam, ahol egy pici látszat beszélgetésbe elegyedtem egy sráccal. Pár perc után nem találtam semmi közös dolgot, ergo, nem tudtam miről beszélgetni vele. Közben egy magyar lánnyal is dumálgattam, akivel táncolni kezdtünk. Hogy hogy nem, de a srác visszajött hozzám, s mondta, hogy táncoljak vele. Gondoltam ebből semmi rossz nem sül ki, miért is ne. Jókat is mosolyogtam magamban.

Most pedig lássuk a gyilkos listát, avagy hogyan ásd el magad egy perc alatt a szememben.
1. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon utálom, ha valakit nem ismerek, s táncolunk két perce sem, s már smárolni akar az illető. Anyám! adjál már egy kis levegőt, minek gondolod magad, csak mert táncolod veled? Az nem egyenlő azzal, hogy szabad utat is kapsz. Tartsál távolságot, s légy már egy kicsit türelemmel. Ilyenkor azt szoktam mondania a srácoknak: Take it easy!
A rosszabb eset ennél már csak az, ha ekkor faképnél hagynak. Én csak nevetni szoktam az ilyen barmokon. A jobbik helyzet, mikor még sem hagy magára elutasítás ellenére sem.

2. Nem értem azt sem meg, miért jó az valakinek, ha elkezd nagyon szorosan magához szorítva ölelgetni. Nem kéne már rögtön az elején kinyomni a szuszt belőlem. Engem elriasztasz, mert úgy érzem az erősséged fitogtatód nekem. Velem figyelmes és ne erős legyél, ne próbáld megmutatni, hogy milyen kis keményke tudsz lenni.

3. A tetőfoka mindennek, mikor elkezdesz hozzám dörgölőzni, mint a cicus az ember lábához. Csak Te éppen nem cica vagy, s nem lábamhoz érsz hozzá, s nem a mellkasoddal.  A srác tegnap konkrétan a becses szervét próbálta minél közelebbi távolságba hozni a combom felső részéhez. Ne rajtam élvezkedjél, öcsi!
dislikeA srácnak sikerült tisztán kifejeznem a véleményemet, a védekező reakciója pedig annyi volt, hogy I like you. Nagyon jó, igen, csak fél órája még azt sem tudtam, hogy létezel a Föld nevű bolygón.
A hab a tortán pedig annyi, hogy amúgy értelmesnek tűnik, művelt és okos, sőt nem is néz kis rosszul, de a csajokkal fogalma sincs, hogy kell bánni.

Nem szeretek a dolgok közepébe vágni, nekem fél óra nagyon édes kevés arra, hogy már rögtön belelendüljek valakibe.   

TE MIT GONDOLSZ?!

