A legőrültebb éjszaka

Tegnap este átéltem életem legőrültebb éjszakáját. Nagyon – nagyon komoly volt a helyzet.
buli
8-kor kezdtük az alapozást a St James parkban, csúszott le a Sangria szépen. Egy órával később pedig már a bárban voltunk a Piccadilly állomás közelében. Élőzenés műsor volt, ami nem tetszett, de hát ha iszol, akkor nem számít ugye semmi sem.

Közben rám írt az egyik új ismerősöm, hogy merre vagyok, mert ideértek, s összefuthatnánk. Megtaláltuk egymást és indulhatott az este. A zenekar búcsúzott, helyére DJ jött, tényleg kezdődött az éjszakai party. Elkezdtünk táncolni, s közben úgy éreztük, hogy kéne egy körtúrát tennünk, s felfedezni a helyet. Otthagytuk az új francia ismerőseinket, s felmentünk az emeleti terembe pasizni.

Nem minősítem magam, mit műveltem tegnap este. Táncoltam írekkel, franciákkal, svájciakkal, spanyollal, indiaival, angollal is. Nem mondok nagyot, ha azt állítom, hogy a szórakozóhelyen alig volt csinos és fiatal lány. Olyan előnyben voltam, amit muszáj volt kihasználnom. Nem lódítok, mikor azt mondom, hogy hatalmas sikerem volt. Csak rá kellett valakire néznem, küldenem felé egy mosolyt, s már jöttek is oda leszólítani, vagy éppen a WC-re menet fogta meg a kezemet valaki. Nagyjából úgy kell elképzelni, hogy táncoltam valakivel, s amint láttam egy jobb partit, váltottam. Vele táncoltam, amíg nem lett abból is sok, s ez így ment egész este. Én keveregtem össze-vissza, miközben a francia új barátaim meg loholtak a nyakamban.
Hajnali 2-kor a lépcsőn sétáltam az alsó terembe, mikor a biztonsági őr hozzám szólt, hogy gyönyörű vagy. Megálltam vele két szót beszélni, miközben feltűnt egy cuki srác, aki megállt és nézett rám meredten. Odamentem hozzá, valami baj van? Édes Istenem, sikerült megint egy olyan pasiba botlanom, akit meg tudnék zabálni. A nézése tele volt szeretettel és gyengédséggel. Már közel egy éve vártam hasonló pillanatra, s most megkaptam. Szeretnék még vele találkozni, elveszni a tekintetében. Számot cseréltünk, s nagyon bizakodó vagyok, hogy keresni fog.

Egy biztos, ez az éjszaka beírta magát az életem történetébe. Nagyon kellett már ez a kis kikapcsolás, hu, újra a régi vagyok, sőt, nem, Jobb!
Köszönöm mindenkinek, aki közreműködött a hétvégémben, a csodás órákban, amit kaptam tőletek!

TE MIT GONDOLSZ?!

