A Button Box gyerekelőadás

Már korábban is említettem, hogy az anyaság egy csodálatos utazás, egy olyan világba, ahova csak a gyerekvállalás útján tudunk belelátni, belekapcsolódni. Továbbá mindig mondom azt is, hogy a gyerekek néha kikészítenek, próbára teszik a türelmedet, vagy szomorúságot okoznak neked valamilyen tettükkel, ám a memóriánkból ezek az események hihetetlen gyorsan törlődnek, így csak a szép dolgok maradnak, azokra fogunk emlékezni, ha már felnőtt lesz a csemeténk.

botton box musicalTegnap este az emlékezetes ’részt’ tudtam átélni a fogadó családommal. Hivatalosak voltunk az egyik leányzó iskolai előadására, melyre egy nagyon szép műsorral (egy musicallel)  készültek. A Button Box című darabot tudtuk megtekinteni. Bár nem az én lányom volt ugyan, de mégis nagyon megérintette a szívemet, büszke voltam rá. Fantasztikus jól adta elő a szerepét, nem viccelek, ha azt mondom, van benne színészi tehetség. Ezen nem lepődtem meg, mert mindig is láttam, hogy művészi hajlamú, s a sportok helyett neki teljesen mást kéne csinálnia szabadidejében.

A tanítók is remek munkát végeztek, eszméletlenül jól betanították a diákjaikat. Dinamikus és pörgős volt az előadás.

A történet maga nem bonyolult, a helyszín egy nappali ahol a nagyszülők és az unokáik vannak. Egy esős délutánon a gombos doboz ’felfedezése’ a program, s különböző szép mintás gombok kerülnek elő, amikhez egy – egy kis történet kapcsolható. Így “utazhattunk el” több helyre a világban. Az előadás folyamán, míg a ’nappalis’ díszletre koncentráltunk, addig a gyerekek gyorsan átöltöztek, kellékeket cseréltek, s utána ők kerültek újra előtérbe. Igazán folytonos és profi munka volt. Mintha hivatásos színészek adták volna elő. Nagyon élveztem minden pillanatot.
A végén vastapssal köszöntük meg az élményt. A teljesítményük mögött kemény munka és gyakorlás állt.

Remek este volt, kívánom, hogy még sok hasonlót sikerüljön átélnem az életem folyamán. 

TE MIT GONDOLSZ?!

