A munka utáni kikapcsolódások

Egy újabb remek napot élhettem meg ma.
Most egy kicsit arról ejtenék szót, hogy mik is történtek velem az elmúlt hetekben…avagy hogyan kapcsolódtam ki a munkám mellett és utána.
Boldog
Két héttel ezelőtt születésnapot ünnepeltünk. A Kingstoni család egyik tagja lett egy picibb öregebb. A lakásához mentünk, megleptük, remélem legalábbis, hogy meglepetés volt. Utána egy pubban kötöttünk ki, ahol múlattuk az időt hajnali egyig.
A rákövetkező nap találkoztam egy új személlyel, aki az egyik kedves ismerősöm helyett dolgozik egy családnál. A bevásárlóközpontban ücsörögtünk és beszélgettünk. Később a londoni-magyar misén jártam.

A január hónapot pedig kis lazítással búcsúztattam, mivel az új spanyol ismerősömmel sétáltam és nevetgéltem a belvárosban. Egész kellemes idő volt a gyalogláshoz a Temze part mentén. Szeretem azt a környéket, de higgyétek el, a  Budai vár és várnegyedet semmi sem tudja pótolni. Mindig hiányzik nekem az Londonból. A spanyol srác igazán kedves, nagyon aranyos, bár eléggé visszahúzódó, de mindenképpen szeretetteljes.

Február első hétvégén dolgoztam a lányokkal itthon, ami nagy butaság, mert a velük eltöltött idő igazán nem nagy munka. Festeni és sétálni, játszani egész kikapcsoló program. Este pedig a Wimbledon környéki éjszakában csatangoltunk egyet (a bulizásról még írok külön). Fáradtam kerültem ágyba kora hajnalban.

Február 3-n bevásárló körútra indultunk, nézelődtünk. Jön a tavasz, szükség van néhány új holmira, amihez ötleteket kerestem, illetve valamit vettem is. Délután a Hyde parkban ücsörögtünk, majd sétáltunk az örökké nyüzsgő Oxford Street-en is.

Most szerdán lett egy hónapja, hogy itt élek a családommal. Meg is ünnepeltem. Délelőtt a Greenwich parkba látogattam el. Nagyon szeretem azt a környéket, mert szép. A park egyik magas pontjáról tökéletes panoráma tárulkozik elénk. Szeretek sétálni a folyó partján is, velem szembe pedig a londoni – üzleti negyed, a Canary Wharf helyezkedik el. A közeljövőben, főleg ha jobb idő lesz, gyakrabban szeretnék ellátogatni ide. Este a nyelvcserés találkozóra kísértem el a barátnőmet, így megint jó későn kerültem ágyba.
Csütörtökön egy új lánnyal találkoztam, az első olyan személy, aki a blogom útján került velem kapcsolatba. Aranyos, szép személy, biztos fogok még vele találkozni, annak ellenére is, hogy egy hónap múlva utazik haza.

Pénteken újra a spanyol ismerősömmel találkoztam. Egy kis esti séta volt terítéken. Olyan jó, hogy már otthonosan mozgok a londoni belvárosban. Tudom, hogy melyik útról hova – merre kell menni, hogy ide és ide érkezzem. A jövőben persze még szeretem jobban bővíteni a térképet a memóriámban.

Most pedig a golondonblog.com találkozójára voltam hivatalos, amit már egy éve szerveznek. Egy kis meglepetéssel is készültem, a 4. alkalomra 4 héliummal felfújt – számozott lufival állítottam be. A társaság tökéletes volt. Nagyon kedvelem őket, bármikor eltölteném velük az időmet. Szuper kis csapat, olyan emberek, akik intelligensek, kedvesek, érdeklődőek is.

Szó mi szó, nagyon boldog vagyok. Sok remek dolog történt megint velem.

TE MIT GONDOLSZ?!

