Mostanában történt

kihívásMostanában hallgattam egy kicsit magamról. Így most alkalmat kerítenék rá, hogy meséljek, mik is történnek velem.
December végén otthon töltöttem két hetet, ami jól sikerült, szép programokkal lettem gazdagabb. Furcsa érzés viszont megélni, hogy turista vagyok a saját hazámban. Évente látogatok csak haza pár hétre, ami igazából annyit jelent, hogy vendégeskedem egy kicsit, majd jövök vissza. Más részről pedig a legjobb otthon turistának lenni. Ilyenkor mindig elengedem magam, többet költök, nagyobb dolgokat teszek meg, mintha otthon élnék.

Január első hetében sikeresen visszaérkeztem, majd egy szusszanást követően költöztem. Londonnak egy másik körzetében élek. Egy új családnak kezdtem el dolgozni. A váltásom egyik oka a többlet pénz volt. Sajnos nem igazán szeretnek fizetésemelést adni az bébiszittereknek az angolok. Még ha több órát is dolgozol, csak legyintenek. Elvégre is a flexibilitás benne volt a szerződésben, az pedig már nem részletezték, hogy mit jelent pontosan, így az előző családom egy fillérrel sem adott többet heti 10 óra plusz munkáért.

Most egy nagy falatba haraptam, tény. 4 lánnyal dolgozom együtt, asszisztálok nekik a napi dolgaikban. Reggeliztetek, segítek öltözködni, iskolába indítás, majd délután felszedem őket. Ez így túl szép is, ami viszont már picit bökkenő, hogy fektetésig nekem elhúzódik a munkaidőm. Nem tudom azt megtenni, hogy este 6-kor csókolom. A vacsoráztatással nem ért véget a nap. Ám teljesen tisztában voltam a tényekkel, mikor elfogadtam az ajánlatot. Úgy voltam vele, hogy a Mekiben tolom minden hétvégén, vagyis a szabadnapjaimat elcseszem, s most ugyan hétköznap többet dolgozom, de közel azt a pénzt meg tudom keresni hétfőtől péntekig, mint amit a Meki adna + korábbi fizetésem. Valamit valamiért.

Még bele kell rázódnom az új helyembe, de minden rendben lesz! 

TE MIT GONDOLSZ?!

