Óév Búcsú, 2012 Anglia és utazások

Ma búcsúzunk az Ó Évtől  s eddig hagyományosan mindig bejelentkeztem egy záró cikkel, évértékelő bejegyzéssel. Most sem teszek máshogy.
(Sok-sok dolgot szeretnék még megírni, de azok átcsúsznak már 2013-ra. Elmaradtak film és könyvajánlások is.) 

Tavaly január elsején a következő sorokat írtam a naplómba: Király 365 nap előtt állok, rendkívül különleges évem lesz. Sok országban megfordulok, vakációzom idén, dolgozom Londonban. Az életem most kezdődik csak igazán, szép utam lesz. Most felülök a vonatra, ami elvisz egy csodás 2012-s utazásra.

nagyon boldog
Nézzük meg, mi is történt akkor. Most 2012 Anglia és utazások lesznek a téma. Kronológiai sorrendben fogok haladni.
Cambridge: szép történelmi város, ahova sajnos egyedül látogattam el, mert egy igen kedves ismerősöm az utolsó pillanatban mondta le a kirándulást. Jól éreztem magam, magányosan sétáltam a college-k között, a nyugalom járt át.
Brighton: megismerkedtem egy aranyos lánnyal, aki a tengernél lakik. Vele töltöttem el egy igazán remek napot. Az arcomat megkapta a nap, tavaszias időjárást tudtunk élvezni.
Rodosz: az angol családom vitt el egy egyhetes all inclusive, 5*-s hotelben eltöltött luxus nyaralásra. A kényeztetés és többfogásos vacsorák nagyon jól estek, a gyerekkel eltöltött non-stop hét viszont sok(k) lett. Köszönöm a családnak a lehetőséget! Életre szóló élmény volt.
Magyarországi látogatás: két hetes pihenésre hazajöttem, ami egy leánybúcsút és esküvőt is magában foglalt. Jó mozgalmas időszak volt az biztos.
Barcelonai hosszú hétvége: az egyik barátnőm felvetette az ötletet, hogy milyen jó lenne ellátogatni Spanyolországba. Ráharaptam a lehetőségre. Együtt eltöltöttünk 2,5 napot a híres tengerparti városban. Nagyon boldog voltam, hiszen ez volt életem első-barátos nyaralása
Oxford: egy kedves barátnőmet kerestem fel, császkáltunk egy napot az egyetemi városban
Olimpia 200m-s kajak-kenu döntők: a barátnőm jegyet szerzett az olimpiai egyik eseményére, ami azért volt érdekes, mert magyar-hazai versenyzőknek is lehetőségünk volt szurkolni. Natasa bronzérmes lett.
Eastbourne: egy másik barátnőmet kerestem fel. Eastbourne egy pofátlanul szép, sokszínű tengerparti település Dél-Angliában.
Margate: szemtelenül meleg idő uralkodott Angliában szeptemberben. Ezt a kedvező alkalmat kihasználva Kent tartományban jártunk. Margate egy kicsi nyugdíjas és nyugodt hely. Szép kis nap volt.
Párizs: volt egy régi álmom, hogy végre eljutok a francia fővárosba. Mondanom sem kell, hogy az álmom valóra vált. Kellemes társaságban tudtam élvezni egy hosszú hétvégét Párizsban.
Wye: a kollégáim szerveztek egy sétatúrát Kent tartományba. Esős idő volt, de a csapat hangulata túlszárnyalta az időt. Remélem még a jövőben is lesznek hasonló programok.
Karácsony Magyarországon: ismét hazalátogattam két hétre az ünnepek alkalmából. Én is turista lettem hazánkban már, hiszen többet vagyok távol egy évben.
Bécs: hirtelen ötlettől vezérelve befizettem egy bécsi-adventi buszos kirándulásra. Úgy gondoltam ez lesz a hab a tortán, az egész évemre felrakom a pontot.

A felsoroltak mellett persze sokat mászkáltunk Londonban is, a Richmondi-park, Kensington-palota, Hampton Court palota, Állatkert, londoni múzeumok, Tower Brigde, Monument és még egy csomó más hely, ahol megfordultunk az elmúlt egy évben.

Nem is lehetnék boldogabb! Dolgoztam, terveztem és mentem ide-oda. Csodás évem volt, igazán le a kalappal.
A legfontosabb pedig, hogy semmi sem lett volna olyan szép nélkületek, a barátaim nélkül! Köszönöm szépen, hogy vagytok nekem.

Boldog Új Évet kívánok Nektek! Találkozunk 2013-ban!

Reklámok

Óév Búcsú, 2012 Anglia és utazások” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

