December 24.

Túlestünk a karácsonyi vacsorán, egy kis esti sziesztázás következik most. Így végre jut időm írni is.

A December 24-i napok középpontjában nálam mindig a Pásztorjáték állt. Kiskorom óta szerepeltem benne, először Angyalka voltam, majd hamarosan Máriává léptem elő. Az egyik főszereplőjét alakítottam a játéknak sok éven keresztül, utána búcsúzásképpen még utoljára király voltam. 19 éves korom körül úgy éreztem, hogy már túl öreg a szerepléshez.
A következő Karácsonyok alkalmával már csak nézője voltam a műsornak. Olyan jó látni, amint a kisgyerekek készülnek heteken át, majd lámpalázasan előadják a szerepüket. Ki jobban, ki kicsit rosszabbul teljesít, de mindenki megérdemli a nagy tapsot és elismerést. Kemény munka és szövegtanulás áll a Pásztorjáték mögött.
Tavaly fájt, mikor Angliában az életemből kimaradtak ez a szép hangulat. Idén pedig már alig vártam, hogy úton legyek a templom felé.

Szeretettel a szívemben léptem be az Úr házába. Ilyenkor még jobban érzem, hogy szükségünk van a vallásra, a közösségre. A lelki áthangolódásunkat segíti a mise. Olyan jó karácsonyi dalokat is énekelni.

Az idei Pásztorjáték is jól sikerült. Találkozunk jövőre.
Karácsony
Nagyon szép, szeretetben, családi melegségben gazdag Karácsonyt kívánok Nektek!

TE MIT GONDOLSZ?!

