2012.12.12

Ma dátum ügyileg egy igen érdekes napot tudtunk megélni, ugyanis 12.12.12-t írtunk, ami már soha többé nem lesz a történelemben, de ilyen szép számsorozat sem. Többen feltették a kérdést, hogy a dátumra való tekintettel, történt –e valami különleges esemény velem, velünk.

Az egyik válaszom a következő volt: különös dolog? hmmm, én csak egyszerűen jól éreztem magam a bőrömben, szerintem ez is igen szép. 🙂

having funEgyébként egy fantasztikus napot éltem ma át. Boldog voltam, mert remek időm volt a barátnőmmel.
Késő délelőttre megbeszéltünk egy találkozót, az egyik kastély előtt Londonban. Ugyanis ideiglenes korcsolyapályát alakítottak ki. Én nem a sportért mentem, nem is húztam fel a korcsolyát sem, hiszen négy balkezes vagyok ehhez. Nem akartam magam összetörni Karácsony előtt. Életemben egyszer már kipróbáltam, de az elég is volt. Én a társaság kedvéért mondtam igen.

A meetingre biciklivel mentem, csak én vagyok ilyen őrült, hogy – °C-ban két kerékre pattanok, na jó nem voltam egyedül, a barátnőm is így közlekedett. 🙂
Míg ők korcsolyáztak én forró csokit ittam és képeket készítettem, szívtam magamba a kellemes perceket.
Később már a délutánban szétvált a kis csapat, én és a barátnőm mentünk tovább egy élelmiszerboltba. Utána pedig beültünk egy pici kávézóba ebédet enni.
Igazán fontosak voltak ezek az órák számomra, mert ő az a személy, akitől búcsút kell vennem egy héten belül, s nem tudom mikor lesz lehetőségünk újra találkozni majd. Én maradok itt, ő pedig utazik majd Amerikába.

A barátaim a kincseim, nem is lehetnék boldogabb, mint mikor velük töltöm az időmet. 🙂

TE MIT GONDOLSZ?!

