Mikulás parti

Hu, eszméletlenül meg vagyok csúszva magammal és a dolgaimmal is. Ezért hallgatok mostanában többször napokig is akár. Dolgozom, amikor pedig szabad vagyok, mindig megyek.
A hétvégém is úgy nézett ki, hogy elmentem reggel 10-kor és este 11-re estem haza. Konkrétan nem sok mindenre van időm. Sebaj, 10 nap és úton leszek hazafelé a téli szünetemre.

A napjaim fénypontjai, mikor a barátaimmal találkozom. Nélkülük nagyon üres és egyhangú, értelmetlen lenne az életem.
Van nekem egy kedves kis családom itt, egy pici társaság, akiket egyszerűen Kingston familynek hívok. Különböző helyekről összekerült emberek, akikkel szeretem eltölteni az időmet. Szerencsére többnyire egymás közelében lakunk és mindig Kingstonban találkozunk. Innen jött a név.

Már hetekkel korábban megbeszéltük, hogy tartunk egy kis összejövetelt Mikulás, közelgő Karácsony alkalmából, illetve egyik kedves tagunk sajnos búcsúzik tőlünk. Jövő évtől rá nagyon szép kalandok várnak az új kontinensen, a nagy Amerikában. Az ő búcsú buliját is megtartottuk így.
telapoKellemes órákat töltöttünk el együtt, miközben teletömtük magunkat sütikkel. Nagyon finom házi készítésű gesztenyés édességet is ettem. Elhihetitek, hogy mostanában nem volt részem ilyen habzsi-dözsiben. Az este fénypontja pedig az ajándék átadás volt.
Lefixáltuk, hogy mindenki beszerez 5 Font körüli összegért valami apróságot, de nem tudtuk, hogy kinek vesszük, csak név nélkül. Jó érzés vásárolgatni másnak örömszerzés céljából, de jó érzés tudni is, hogy mi ránk is meglepetés vár. Én egy Mikulás világítós díszt kaptam, valaki egy DVD-val lett gazdagabb, míg más a magyar konyhai összetevőkről sem feledkezett el. Összességében úgy érzem, mindenki olyan dolgot húzott magának, aminek örült, vagy legalábbis emlékezetes fog maradni.
A legfontosabb pedig, hogy nem tudjuk, jövőre ugyanekkor hol leszünk, így az adott – utolsó közös pillanatokat kell kiélvezni, jól érezni magunkat. Készíteni pár fotót örökbe, de egymás szívébe is jól elrejteni az emlékeket.

Szuper estém volt, nagyon hálás vagyok nekik, nagyon köszönök szépen mindent!
Találkozunk jövőre, az új, várakozással teli 2013-as évben!

TE MIT GONDOLSZ?!

