Anglia (2012): Barátok

Az elmúlt héten sokat gondolkoztam az eltelt évemen. A legjelentősebb változás az elmúlt több mint 330 napban a személyes (magán) életemben történt. Sok-sok új embert sodort utamba a sors, amiért nem győzök hálás lenni.

Tavaly ilyenkor összesen 3 magyar ismerősöm volt. Az egyik lányt a buszon ismertem meg, mikor Angliába utaztam ki szeptemberben. A másik személlyel a nyelviskolában találkoztam, aki meghívott egy Halloween összejövetelre, ahol egy ifjú csajszival sikerült barátságba kerülnöm.
A 2011-s Adventem nagyon jól sikerült velük, de előtte sokszor éreztem magam nagyon egyedül, társasághiányban szenvedtem.

Eldöntöttem, hogy januártól valamit újítanom kell. Most akkor elmesélem nektek, hogy kik és hogyan jöttek az életembe az elmúlt 12 hónapban.
barátokkk
1. Elkezdtem nyelvcserés találkozókra járni. Szerda estéként a Covent Garden egyik szép pubjában voltak a meetingek. Rendszeres részvevővé váltam. Bár sok új emberrel találkoztam, ők 99 %-ban külföldiek voltak, de mélyebb barátságaim egyáltalán nem épültek ki. Az estéken azonban mindig jól éreztem magam, néha már túl jól.

2. A Facebooknak köszönhetően megismerkedtem egy magyar sráccal, aki összejöveteleket szervezett magához. Így volt szerencsém velem egykorú, Londonban élő magyarokkal ismerkednem. Az egyik kedvenc emlékem, hogy pont akkor volt a hóesés, mikor nála voltunk. A benti meleg szobából néztük a szállingózó hópelyheket. Közben meg 18+ activity-t játszottunk. Szép kis ott alvós este volt!
Még említhetném a Húsvéti összeröffenést is, vagy mikor isteni finom paprikás krumplit ettünk.

3. Az Iránylondonblog.hu-t 2011 ősze óta olvastam. Véletlen akadtam az oldalra, de megtetszett.
A Facebookon láttam, hogy ki az oldal tulajdonos. Néha még elgondolkoztam, hogy milyen jó lenne őt és párját megismerni. Meg amúgy is jó fej emberekkel találkozni.
A kívánságom valósággá vált, márciusban megszervezésre került az első blogtalálkozó.  Szerencsém volt egy remek kis estét eltölteni mosolygós és vidám társaságban. Azóta pedig már a III. Talin is túl vagyunk, s eddig én mindig nagyon jól éreztem magam. A csapat pedig egyre bővül, mindig többen és többen vagyunk!
Köszönök az Iránylondonblog.hu-nak mindent, s hogy megismerkedhettem a találkozók által másokkal is. Pl. egy magyar házaspárral, akikkel több szép vasárnapot is eltöltöttem. Illetve egy lánnyal is, aki pedig Párizsba jött el velem!

4. Nyár eleje óta pedig van egy lány, akivel mély barátságot sikerült kötnöm. A személy, aki bearanyozza napjait, akivel lehet tervezni, s akire lehet számítani is.
Egy nagy ajándék az ő személye számomra. Nagyon sok, szuper programot élveztünk együtt.
Ha nem ismerném őt, valami nagyon hiányozna a londoni életemből.
Nélküle nem lett jött volna létre az állatkerti kirándulás, a Richmond-parki séta, tengerparti kiruccanás, Olimpiai esemény látogatása és még 100 másik program!
Ő az, aki miatt úgy érzem, hogy van itt helyem Angliában. Ő kezdett el kicsit pesztrálgatni is. Hálás vagyok, mert ő már elég jól ismer, s még mindig bír! Van a mondás, hogy az a barátod, aki tudja, hogy milyen vagy, s még is melletted van!
Köszönök Neked mindent! Remélem, a barátságunk még jó hosszú évekig megmarad, s együtt tudunk haladni a jövő felé  egymást támogatva és segítve.

5. A Facebookon a Londoni Magyar Au pairek csoportjában az ősszel láttam egy lány kiírását. Miszerint a közelében lakó személyekkel ismerkedne. Én aznap este pont szabad voltam, így rögtön rá is írtam! Így indult egy újabb kis barátság az életemben.
Ő volt az, aki eljött velem biciklizni, akivel a parkban tudtam piknikezni, s aki bemutatott még pár embernek.
Így lettem tagja a Kingston family-nek. Egy pici társaság, amely kedves és barátságos, szeretnivaló emberekből áll. Velük szoktam szombat estéként Koktél partizni. Mennyi szép pillanatot éltem meg velük is! Örülök, hogy vannak ezek a közös kis esték, bár nem mindig tudok odaérni…
Kívánok még a family-nek, sok együtt töltött estét!

6. A blogírás. Még korábban ráakadtam egy srác blogjára (“társblogomra”), aki szintén itt él. Elkezdtem olvasni, majd kommentálni a cikkeit. Így jutottunk el oda, hogy találkoztunk élőben is. Először puboztunk, majd pedig a belvárosból a Canary Wharf-ig elsétáltunk egy napsütéses vasárnapom. Sőt, ő volt olyan kedves, hogy egyik vasárnap este eljött felém, hogy picit beszélgessünk.

A teljesség igénye nélkül még kiemelnék pár embert, akiknek szintén örülök, csak ritkán találkozunk. Az móri-clamphani, oxfordi és az eastbourne-i barátnőimmel is szép pillanatokat tudtam megélni a nyáron.
A múlt héten pedig egy újabb ifjú hölggyel is sikerült találkoznom!

Elnézést , ha valakit kihagytam! Szerencsére hosszú listát lehetne írni azon személyekről, akik szebbé tették az elmúlt évemet.

Tudom, hogy nem mindenkivel tudok gyakran összefutni, de mindannyian ott éltek a szívemben!
Végiggondolva, szuper évem volt, ami nélkületek nem lett volna ilyen színes! 🙂
HATALMAS KÖSZÖNET MINDENKINEK!

TE MIT GONDOLSZ?!

