Párizsban jártam: Szombat este

Szombat délután a Champs Elysees felé vettük az irányt.
Egész nap fel voltam csigázva, mert olyan helyen jártam, ami álmom volt. Most pedig tényleg, hogy ott álltam a sugárút előtt, nagy boldogság öntött el. Amit eddig csak utazási katalógusokban, az interneten láttam, itt volt előttem valóságban. Egy újabb mérföldkövet értem el életemben. Egy újabb álom helyre jutottam el. A legszebb a dolgokban pedig, hogy saját magamnak teremtettem meg a lehetőséget, saját magamnak köszönhetem, hogy ott vagyok.
Induljon a séta a híres bevásárló utcában! Igazából én a Champs Elysees-t szívesen elfogadnám Londonban is, mert olyan szép, van egy sajátos hangulata. Bár tény, hogy itt egy átlagember nem fogja halálra költekezni magát, mert a legpuccosabb boltok találhatóak csak meg. A világ legnagyobb Louis Vuitton üzletét is itt leljük.
A Häagen-Dazs-nak is van egy igen tetszetős üzlete itt. A Toyota is kitett magáért egy exkluzív szalonnal.
Utcakép rombolóként egy Mc Donald’s is megtalálható, érdekesség, hogy a Mc Café-ben Macarons is tudunk vásárolni, illetve széles a sütemény választék is.
Hadd emeljek ki egy üzletet: Pierre Hermé Paris. Egy igen puccos kis cukrászda szerűség, ahol arany árunk tudjuk megkóstolni a különleges Macaron édességet.
És végre elértük a híres Arc de Triomphe Etoile-t azaz a diadalívet. Sajnos alatta nem tudtunk átsétálni, mert valami megemlékezés feléség volt, zenekar játszott ott.
A sugárút mesés esti fényekben úszott, olyan jó volt ott sétálni. Bár megjegyezném, hogy adventi időszakban valószínűleg még szebb lesz az egész. A karácsonyi vásáros bódékat már ezerrel építették, szóval lehet egy – két héttel később kellett volna mennem, s akkor láthattam volna az ünnepre készülő Párizst is. Na, majd máskor az életemben később. 🙂

A folytatásban az Eiffel-torony felé vettük az irányt. Én végig azt hajtogattam, hogy hát hello, hello, ohh, igen látom, közeledem. Örülök, hogy a csajok nem vertek pofán az állandó hellozásaimtól… 🙂
Az Eiffel-torony este a legszebb, mikor a gyönyörű sárga fényében úszik, s messziről észrevehető.
Párizs jelképe és büszkesége ott állt előttünk. Nagyon boldog voltam ismét!
Átsétáltunk alatta, s még egy kicsit csavarogtunk a környéken, majd pedig a Moulin Rouge-hez utaztunk metróval. Megtekintettük kívülről a híres szórakoztató helyet, a világhíres showek otthonát.

Késő este visszaérkeztünk hulla fáradtan a szállásra, két perc sem kellett és húztam a lóbőrt. 

Párizsban jártam: Szombat este” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

