A kém, aki szeretett engem

A James Bond láz még nem ért véget.
Én az új filmről pedig eddig csupa pozitív véleményt kaptam, szóval valószínűleg érdemes lesz megnézni.
Most a legjobb mozit keresem. Ti szerintetek melyik volt a legtutibb az elmúlt 50 év során?

A besorolást akciójelenet, érdekes filmes megoldások alapján kéne meghatározni.
Én internetes ajánlások után eljutottam a Kém, aki szeretett engem 1977-s James Bond történethez.
Roger Moore játszotta itt a 007-s ügynököt. S hogy miért emelték ki az emberek?
A mozi eleje úgy indul, hogy James az Alpokban van, s behívást kap M-től, hogy amint tud, érkezzen. Síelve halad lefelé a hófedte tájon, mikor üldözőbe veszik. A síbotja pedig egy fegyver, lőni tud vele, persze őt nem találják el. Végül pedig gyönyörűt ugrik lefelé a szakadékba. Zuhan egy darabig, majd kinyílik a szép brit mintás ejtőernyő. Tényleg jó kis jelenet 1977-ből, én is magasra pontozom.


Mondanom sem kell, hogy megnéztem a filmet most újra. Tetszett nagyon. Különösen érdekes, hogy egy orosz kémmel, aki természetesen szemrevaló nő, kell együtt dolgoznia.
A storyban James egy fehér sportkocsit vezet, ami egy kétéltű jármű. Ha kell, víz alatt is lehet vele búvárkodni, s egy veszélyes helyzet után, mintha mi sem történt volna, élvezni lehet a tenger élővilágát testközelből. Egy strandon érkeznek vissza a szárazföldre, tök jól megcsinálták, amint a fürdőző és pihenő emberek előtt egyszer csak kigurul egy kocsi a partra.

Természetesen a végén az ellenséget elpusztítja a 007-s ügynök.
Vannak olyan dolgok a régi filmekben, amiket hiányolok a mostaniakból. Tetszik, hogy van a fejlesztő idősebb úriember, aki mindig újabb és újabb fegyvereket és egyéb védelmi eszközöket állít elő. James pedig besétál és kipróbál ezt-azt a korábbi részekben. Illetve a Moneypenny titkárnő is szerepelne még az új részekben is (na jó nem szóltam, ő újra feltűnik a filmvásznon).

Kellemes mozizást kívánok!

Reklámok

A kém, aki szeretett engem” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

