Barátságos hétvége

A hétvégék szépek az életemben. S hogy miért is? mert a barátaimmal tölthetem. Most sem volt ez másképp.

Bonfire ünneplés volt most Londonban, ez egy tűzijáték buli. Megemlékezés arra, hogy a Parlament felrobbantását meghiúsították. Valaki erre mondta, hogy egy kicsit ilyen terrorista ünnep…
Ilyenkor szabad durrogtatni nyakra – főre, sőt kötelező is. Az egyik barátnőm hívott egy ilyen mulatságra, s persze egy másik barátnőnk is csatlakozott.
Emelem kalapom, nagyon szépen összehangolt tűzijáték volt, zenére és ütemre lőtték ki a szebbnél szebben kibontakozó töltényeket. Igazi showt csináltak.  Szép munka volt, nagyon élveztem! Nem voltak fukarak, mert fél órás biztos volt az esemény.

A parkot ahol tartották, bőven fellocsolták vízzel, gondolom tűzvédelmi szempontból volt ez kedvező. Ám mi látogatók térdig sárosak lettünk…újjé. Sajnos meleg sem volt, igazi decemberi időjárás uralkodott, szóval melegedő helyre indultunk. Egy pubba azért nem mentünk be, mert volt nálunk pia. A másik hely meg tömve volt. Így maradt egy burger árus, ahol jól megvacsoráztunk.
Szívemhez közel álló emberekkel töltöttem el az estét!

Szombaton a Mekiben dolgoztam, majd siettem haza, mert két barátnőm jött át látogatóba. Egy afféle parti előtti indító koccintást terveztünk chipevéssel megspékelve. Nem maradtunk együtt sokáig, mert ők továbbálltak bulizni, én meg az utamat máshova vettem. Pár emberrel találkoztam a Temze parton, mert az egyik leányzót köszöntöttük fel a születésnapja jóvoltából. Egy srác csinálta a tortát, le a kalappal! A csapat 4 hölgyből és egy fiúból állt. Jó volt őket újra látni, külön élmény volt sütit enni a hidegben a vízparton. Persze azt sem a szabad elfelejteni, hogy egyszer 20 éves az ember! Plusz öröm volt részese lenni az ünneplésnek. Isten éltessen drága soproni csajszika!
Illetve köszönöm szépen a csudi kis hajamat is. Azzal őrjítettem mindenkit, hogy szétesett a fonásom, mire egy szuper újat kaptam! Olyan kis cserfes és egyedi lett, majd kép lesz róla.
Később egy pubba indultunk, ahol az este további részét eltöltöttük. Én Margareta koktélt ittam, a többiek pedig boroztak keményen.
Két hét múlva pedig folytatás. Úgy örülök, hogy itt Londonban vannak barátaim Zentáról, Sopronból, Marcaliból, Esztergomból, Pestről és Erdélyből is.
Nem találkoztunk volna valószínűleg az életben, de ez a nagyváros összehozott minket!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

