Meki: Fogyasztók, fogyasztás

A Mekis sorozat következő cikke érkezik most. Már beszéltem a csapatról, de a fogyasztókról még nem ejtettem szót.

Nem vagyok büszke egy olyan cégnél dolgozni, ami szemetet árul az embereknek. Olyan élelmiszerek, amik tele vannak cukorral és ízfokozókkal, amik az egészségtelen táplálkozás részét képezik. Persze ez nem csak a Meki hibája, hanem az emberek nincsenek tisztában a dolgokkal… Itt Angliában meg főleg tök sütik az egészséghez a lakosok. Én olyan dolgokat tapasztaltam már itt, hogy kész.
Pl. az anyuka, akinek dolgozom, azon az állásponton van, hogy ha sok gyümölcsöt eszel, akkor az megbetegít. Ezért kaphatnak a gyerekek 4 szem szőlőt, egy almát naponta. Most őszintén…ha tudná, hogy én a kertünkben nyáron pukkadásig ettem magam cseresznyével, szeptemberben degeszre tömtem magam szőlővel, barackkal, lefordulna a székről. Azt mondaná, hogy mérgeztem magam…
Ti mit gondoltok? Szerintem max egy kisebb gyomorfájást kapsz, de semmi több.
Most ilyen emberek, hogyan is sejtenék, hogy a Meki a gyilkos ellenség. Én láttam a Super Size Me című filmet, mikor egy csávó azt vette fel filmre, hogy a Mekiben kajált reggel, délben és este. Az eredmény pedig az lett, hogy a szívbeteg lett, tönkre vágta a vérkeringését, s egy kisebb feladat is leizzasztotta, szóval a Mekis ennivalók egészségügyi rokkanttá tették.

Itt Angliában az egyik legolcsóbb étteremről beszélünk, amik délben tömve vannak. Az emberek rendszeresen ott esznek, egészen pici csecsemővel is. Tele van családokkal. A Happy Mealt kapkodják,mint a cukrot! Sőt! Terhes asszonyok is szépen járnak oda. Pont, hogy mikor babát vársz, akkor kell 2x is odafigyelni a bevitt élelemre. Sokkal több vitaminra van szüksége a szervezetednek, hiszen nem csak magadat, hanem az új jövevényt is el kell látnia mindenféle jóval. A Big Mac menü biztos a legjobb és tápanyag gazdag élelem… aztán csodálkozunk, hogy annyi beteg, szellemileg visszamaradott gyerek születik itt.
Nem azért mondom, hogy ez engem zavar. Mindenki eldöntheti, hogy mit és mikor eszik, mérgezi magát avagy nem. Nem kell mindenkinek hosszú életűnek és egészségesnek lennie…
Ja, s tudjátok melyik termék fogy a legkevésbé? A gyümölcs boksz, s a répa szeletkék. Ezt személyes tapasztalatból mondom.
A két kedvenc vásárlóm eddig egy iszonyat kövér tolószékes bácsi, öröm volt nézni, ahogy a szájába tömbe a Big Mac-et. Illetve a cukros úriember, aki jól bekajált szintén.

Szívesen veszem a témával kapcsolatos véleményeiteket! 

Meki: Fogyasztók, fogyasztás” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

