Half term…avagy…

Half term…avagy…mikor főállású anya lehetsz.
Kicsit megcsúsztam az írással, amit a busy hétnek köszönhetek most.
Most beszámolók elsőként arról, hogy mit csináltam a gyerekkel 3 napig, amíg a nyakamon volt non-stop az őszi szünet miatt.
Hétfőn reggel 9-től egészen szerda este 7-ig dolgoztam.
Az anyuka nem sok lehetőséget adott a programhoz, mert mindent ő maga kigondolt és felírt nekem, hogy melyik napban mikor, hova kell vinnem a gyereket magammal.
A hétfő úgy indult, hogy kézműves foglalkozásra mentünk egy hozzánk közel lévő kertépítészeti üzletbe. Egy maszkot és egy papírtolltartót díszített a kislány, ezzel nem is volt semmi gond. Gondolhatjátok azonban, hogy a bolt sem hülye. Persze, hogy a csokikat, édességeket a gyerek magasságába rakták, a polcokat pedig félkörbe állították az asztalok köré falként. Kicsi gyerekkel vagy, naná, hogy minden kellene neki, hogy vegyek ezt-azt. A követelőzős mindenit a gyereknek.
Ilyenkor jön az, hogy majd Karácsonyra persze megkapod, vagy hogy anyu nem adott rá pénzt nekem, vagy otthon tudod van a csoki, amiből ehetsz. Valami ostoba indokot ki kell találni, hogy miért nem veszed meg, hogy ne csapja ki az üzlet közepén a hisztit…
Én most azzal érveltem, hogy hazafelé úgy is bemegyünk a boltba sütit venni, bírja ki addig…így megnyugodott és szépen sétált.
Délután moziba mentünk a Madagaszkár III. néztük meg. Vicces és nagyon poénos animációs mozi, de most én szívem szerint a Skyfall James Bondot tekintettem volna meg. Időben mentünk, mert nem vettünk előre jegyet. Így is alig volt már szabad szék és egy kicsit rossz helyre is kerültünk. A jegyvétel után a gyerek azért akadt ki rám, hogy mi az, hogy mi kimegyünk a moziból… Mondom, 40 percet akarsz a folyóson ülni? nézzünk kicsit körül a környéken. Nagy nehezen belement, de két sarokig jutottam vele, mire beverte a hisztit, hogy ő a filmet akarja nézni.
Rendben sétáljunk vissza, de akkor nyugodtam megülsz, míg várnunk kell. Ilyen esetre kéne, hogy a táskámban legyen valami játék, könyv, amivel lekötöm a picit. Ők nem tudnak csak úgy gondolkozva egy helyben ülni…nálam semmi sem volt, vagy is…a mobilomon lévő képekkel szórakoztattam és imádkoztam, hogy rohanjon az idő…
Végre bemehettünk a terembe, az már izgibb volt, mert jöttek és csak jöttek az emberek. Lehetett kíváncsiskodni. A mozi kezdés előtt persze 30 perces reklám, a kislány már 2x megkérdezte, mikor kezdődik a Madagaszkár? ÁÁÁ, mindjárt – feleltem.
Szerencsére jó sokáig elnyúlott a film. Hazafelé elcsíptünk egy buszt, amin be is aludt a kislány.
Este 6-kor pedig végeztem az Au pair munkámmal. Utána kezdődhetett a takarítás… amit ugye napközben nem tudtam csinálni, szóval 8-ig eltolódott bőven a napom.

Kedd.
Ez lett az egyik legmozgalmasabb szünetes nap. Reggel mentünk egy kreatív boltba, ahol a gyerek tányért dekorált, ami majd ajándék lesz. Az egész kis mulatság csupán 19 Fontba fájt…nem olcsó szerintem. Utána hazafelé vettük az utunkat. Ebéd illetve beraktam neki a Csingiling III-t, amit nagyon élvezett. Alig bírtam elimádkozni előle, hogy megyünk a kastélyba. Tudod, ahol a király és királynő lakott régen – mondom neki.
A Hampton Court Palotát kerestük fel. Az összes szobán végigrohantunk, mert ugye számukra a labirintus és a sok-sok helység az érdekes. Mázlinkra volt papírkorona készítés, aminek kiszínezésével rohant az idő, illetve a gyerek addig is busy volt. Különben fél óra alatt lezavartuk volna az egészet.
A kertrészben fel lehet ülni egy lovaskocsira, persze, hogy hisztizni kellett, hogy fel akar rá ülni. És a bosszúként azt tervelte ki, hogy elfut… annyira tipikus szituáció. Ha zárt térben vagy vele, akkor ütni vagy karmolni próbál, esetleg elkezdi szétdobálni a dolgokat. Nyitott helyen meg az elbújok és elfutok bosszú a megoldás a részükről.
A kis számító kislány persze az ajándékboltba is bement, annak ellenére, hogy fogtam a kezét. Ilyenkor jön a hiszti, hogy felhívja magunkra az emberek figyelmét… Nem buta a gyerek, csak gyerek. Gondolhatjátok, hogy csokit akart magának, amit ki is követelt, most győzött. Nem lett volna kedvem a hisztit és vagdalózást végignézni. Pedig az anyuka tiltja tőle az édességet, az én fejemet is leharapta, hogy adtam neki egy másik alkalommal. Tudjátok, ilyenkor mondom azt, hogy akkor az anyjával menjen el ilyen helyre, kíváncsi lennék, hogy kezelné le a gyerek követelőzését! Mikor minden egyes alkalommal ajándékokat vesz neki az anyuka.

Szerda (utolsó teljes nap)
Délelőtt a kislány rettentően szemtelen és kezelhetetlen volt. Haragudtam is rá…
Mikor lenyugodott a helyzet, ellátogattunk egy farmra, ahol állatokat lehet simogatni. Ezt legalább én is élveztem, mert kezemből etettem a lovakat. Meg amúgy is nagy állatbarát vagyok.
Az ajándékboltban kivételesen semmire nem fejt meg, nem is engedtem be. Megmondtam neki, hogy a reggeli csúnya viselkedése miatt semmit sem érdemel meg, s nem érdekel a hiszti. Tudta nagyon jól, hogy rossz fát tett a tűzre.

Késő ebédidőben visszaékeztünk, evés és Csingilink nézés. A kislánynak nagyon tetszett, szóval újra és újra akarta látni. Majd Halloween sütiket készítettünk, pókká dekorált muffinokat.
 Utána a youtube-ról hallgattunk zenéket, azokra táncoltunk. Legalább egy kicsit aktívabb program, mint csak nézni és nézni a filmet.
Este pedig már fokozódott a hangulat, mert Trick or Treat alkalom volt. Jelmezben édesség gyűjtés az utcában. Ez a Mikulás és a Farsangja a gyerekeknek. Farsang, mert bárminek beöltözhetnek, Mikulás mert édességet kapnak.
Minden rendben volt, remekül megoldottam a 3 napot, szerdán este letettem a lantot. 🙂
A család nyaralni ment, én meg csütörtökön a Mekiben dolgoztam.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

