Greggs + Zizzi pályázás

A Greggs pékséglánchoz véletlen jelentkeztem egy barátnőmön felbuzdulva, meg persze volt 45 perc nagyon szabad időm is…
Az egész hercehurca úgy indul, hogy pár kérdés. Iskolaelhagyó korban vagyok, legálisan dolgozhatom Angliában, két referenciával rendelkezem: Igen. Gratulálunk, sikeresen teljesítette, folytathatja a pályázást. (Anyád…)
A második szakasz volt az ilyen szituációs dolog. Négy lehetőséget sorolt fel és a legjobbat és legrosszabbat kellett kiválasztani. Példa: forgalmas napra számít, s egy bizonyos szendvics mennyiségből nem áll elég rendelkezésre a kalkuláltak szerint. Mit tesz? 1. semmit, 2. felhívom a pékséget, hogy erre s erre szükségem lenne, 3. felhívom a legközelebbi másik Greggs-t hogy küldjenek át ilyen terméket, 4. Induljon a nap, majd meglátom, hogy alakulnak az eladások.
A legrosszabb választ könnyen ki lehetett választani, de a legjobbakat már nem. Volt 20 kérdés, ami után a rendszer nekem azt írta ki, hogy lehet magát keressük, megfelelt, folytathatja. Na, ha most azt írta volna ki, hogy nem megfelelő, itt be is fejeződhetett volna az egész álláspályázat!
 A következő lépcsőfok címe: Ön és a Greggs termékek. Kérdések és állítások, hogy melyik igaz legjobban magamra. Remekül haladtunk, ezek után is a lehet Önt keressük lehetőség ugrott fel. Folytathattam a tanulmányok, korábbi munkahelyek és referenciák kitöltésével.
A hét folyamán pedig jött a válasz, köszönjük pályázatát, nem érte el az általunk elvárt minimumot. (Anyád 2…)
Kíváncsi lennék ki az, akit felvettek szintén…. Pozitívum, hogy  legalább a pályázatot végig tudtam csinálni, de sikertelenül. Most elnézést kérek tőletek, de nem értem, hogy a sok-sok indiai, akikkel a Greggs pékség van tele, hogyan lettek felvéve?!

A Zizzi étteremláncot már poénból próbáltam be, de tényleg. 🙂
Egy dolog viszont történt, taktikát váltottam. A hétvége folyamán, akivel csak találkoztam, mindenki azzal tömte a fejem, hogy kamuzzak és füllentsek az önéletrajzomban. Most aztán ők keressenek rá, hogy én otthon tényleg úgy és akkor és annyi ideig dolgoztam.
Egy próbát mindenképpen megér a lehetőség, ha már úgy sem érdekel senkit az ember önéletrajza, csak töltögetni kell állandóan az interneten….
A Zizzi-be azt írtam be tapasztalatnak, hogy két évig dolgoztam otthon a Mekiben, illetve mésfél évet lehúztam egy panzió és vendéglőben. Én voltam a nagyon fontos és felelős személy a lakodalmakon, én elégítettem ki a vendégek elvárásait stb.
Ebből mi igaz? annyi, hogy 3 hónapot valóban dolgoztam vendéglátásban, de a Mekihez semmi közöm nem volt korábban…
A referencia címén pedig nekem azt tanácsolták, hogy egy jó barátom elérhetőségét adjam meg, aki tud angolul, s bólogat a dolgokra. A barátomat pedig írjam be valamilyen beosztásba, ennyi. Járjanak utána… 🙂
Kíváncsi leszek a Zizzi mit fog reagálni a kis beírt dolgaimra.
Folyt köv…

TE MIT GONDOLSZ?!

