Meki: Első műszak

Hát ezen is túl lennénk. Megvolt az első pár órám a Mekiben.
Időben érkeztem, sőt jóval korábban is, elvégre első alakalom, s ilyenkor igyekezni kell.
A dolog úgy indult, hogy a menedzser helyettes közölte, hogy a hétvégén lesz egyenruha szállítás, így ma valahogy próbál felesleget találni a raktárban. Szerencsére nadrágot vittem magammal, és egy XL-s póló is előkerült közben, ami a combom közepéig leér.
Rendben vagyok, induljon a betanulás. De mit is kell betanulnom ma? A kezembe nyomtak egy papírt, hogy milyen a szakszerű vendégkiszolgálás. Gondoltam magamban, ne már…, kint kezdek rögtön a kiszolgálópultban?! Igazam lett.
Egy indiai nő adta az okítást, gyorsan a pénztárgépet megmutatta. Na, ácsi legyen ám! Követni nem bírom, héééé. Két vendég után mondja, hogy a harmadik rendelést már te veszed fel. Királyság.
Széles mosoly, can I help you please?
10-kor még csak lötyögés volt, majd 11 óra magasságára méhkassá változott a Meki. Folyamat jöttek az emberek.
Nekem az volt a dolgom, hogy megkérdezem, mit kérnek, beütöm, elveszem a pénzt, visszaadom a visszajárót. Azzal nem kellett törődnöm, hogy a kaját is odaadjam. Én csak nyomkodtam és pénz kezeltem szorgalmasan. Bár volt néha egy kis torlódás. Már a 3. embernél jártam, mikor még az előtte lévő 2-ő sem kapott semmit sem. Ez van, ez egy futószalag étterem.

A rendelés felvétel nem nagy kunszt. A legjobb, mikor a menüket kérik, semmi extra. A dolgok ott bonyolódnak, mikor ilyen szendvics, nem kérek hozzá salátát, kis ital, nagy sültkrumpli stb. Ilyenkor már több helyen és máshogy kell nyomkodnom a gépet, s míg nem ismerem folyékonyan, addig kifog velem. A másik kedvenc pedig az ilyen voucherem van, ilyen kedvezmény.
Persze az olyan vásárlókról ne is beszéljünk, akik előttem gondolják meg magukat kétszer.
A legjobbak azok, akik nem jártasak a Mekiben. Nekik olyan mindegy milyen ital kapnak, pedig van ám 10 féle választék + forró kávé és tea, továbbá shakek is.
Egyszer fordult elő, hogy félreértettem valakit. A Mayo Chicken szendvics helyett Mc Chicken szendvicset számoltam el neki…

Meglepetés volt, hogy a pénztárnál kezdtem. Másrészről viszont örültem is neki, mert ez azt jelenti, hogy az angolomat olyannak találták, hogy egyből az ügyfelekkel indíthatok. Továbbá azt is kinézik belőlem, hogy van eszem, hogy a pénzkezelést és visszajáró adást is rögtön rám bízták. 🙂

Egy idősebb bácsi megkérdezte tőlem, hogy maga még új itt ugye? igen, ez az első alkalmam – válaszoltam. Gondoltam, mert még lelkes, azért is mosolyog…
Folytatás csütörtök délelőtt!

Reklámok

Meki: Első műszak” bejegyzéshez ozzászólás

    • Hanna szerint:

      Szia!
      Először regisztrálj be a meki angliai oldalára.
      Ki kell tölteni a sok vackot, kb 40 percet szánj rá.
      A következő lépés, hogy a rendszer küld egy e-mailt, hogy mehetsz -e interjúra.
      Az első személyes interjú után pedig még egyszer visszahívnak, ha sikeres voltál 🙂
      és utána jön a próba műszak!

TE MIT GONDOLSZ?!

