Októberi hétvége

Holnap lesz az első műszakom a Mekiben. Így most még kihasználtam a szabad hétvégémet, mert ha minden úgy alakul, akkor nem igen leszek ráérős a későbbiekben.
A szombat délelőttöm azzal telt, hogy fekete bőr zárt cipőt kerestem, ugyanis a Mekiben ez a kötelező viselet az egyenruha mellé. Rólam tudni kell, hogy a fekete színt egyáltalán nem szeretem, így próbáltam a lehető legjobb áron vásárolni. Olyan dologra kiadni pénzt, ami muszáj és még csak nem is tetszik…nem kellemes.
Délután találkoztam egy barátnőmmel, aki az első barátom itt Londonban. Őt a buszon ismertem meg kiutazásom közben. Vele csatangoltam először a városban is, ő volt az első, aki támaszt adott nekem. Most újra összefutottunk, nézelődni indultunk. Otthon a szombat volt a piacos és vásárlós nap. Így egy kicsit retróztam. Az egyik üzletben kellemes 80-s évek zenéi szóltak, s volt egy vásárló, aki elkezdett rá énekelni. Igen, itt ilyen vidám és jókedvű emberek élnek. 🙂
Én egy kis alma nyakláncot vettem magamnak, mert az ovis jelem is alma volt. Kedves emlék. A Claire’s-ben most nagy akciók vannak, a nyári dolgokat árusítják ki rendkívül jó áron.

A nap további részében egy pubba mentem két másik barátnőmmel. Mi előbb érkeztünk, mint az egyik csaj, mert leadtunk egy tortát, hogy majd később hozzák ki. A meglepetés nem maradt el, a küldetés teljesítve. Mosolyt csaltam egy ember arcára, boldoggá tettem az estéjét. Remélhetőleg az egyik legszeretetteljesebb születésnapját tudta velünk megünnepelni. Csodás napot zártam!

Vasárnap pedig az au pair ismerőseimmel sétatúrára mentünk Kentbe, Wye faluba. Légből kapott program volt, de én ráharaptam az első pillanattól. Elvileg esőmentes időt ígértek, ami gyakorlatilag szemerkélősre sikerült. Tudtam, hogy Kent tartomány szép, jó környék a sétáláshoz és kiránduláshoz is. A tájban most sem kellett csalódnom. Csupán a cipőnk ázott be, de nagyon. A délutánra már fáztunk és tiszta sáros lett a csukánk is.
Ez a kis teljesítmény túra határozottan jó közösségépítő ötlet volt! 10-n mentünk, ami már csinos szám. Természetesen mindenki magyar volt. volt egy srác, akinek olyan szövege volt, hogy én szó szerint behaltam tőle. Egy másik srác pedig 3 napja érkezett Londonba, ő még nagyon friss ember ebben a nagyvárosban.
Én jól éreztem magam, nem bántam meg, hogy mentem. Remélem a következő alkalom havazáskor vagy havas időben lesz, mert az olyan romantikus. 🙂

Egy kis ráadás pedig a hétvégére, hogy ma meglátogattam egy magyar ismerős családot nem olyan messze tőlem. Ismételten kedves és jó fej emberek között voltam.
Igazán szerencsésnek érzem magam! Olyan sok csodás ember vesz körül!

Októberi hétvége” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Dominika szerint:

    Az egyik legjobb (sőt,tán a legeslegjobb) születésnapot sikerült varázsolnotok nekem, imádlak Titeket, és nagyon köszönöm, amit értem tettetek.:)Puszi:))

TE MIT GONDOLSZ?!

