Kinézik belőlem, hogy gyerekeim vannak

Úgy szeretem az életet, engem sokszor olyan ostoba szituációkba tud keverni.
Ma sem történt másképp a helyzet. Ugye itt Angliában nem ritka esett, hogy 20 évesen van valakinek gyereke, esetleg több gyereke, a fiatalkorú terhességek száma igen magas. Ha az utcán megyek, általában azt hiszik, hogy anyuka vagyok, az oviban is azt hiszik többen, hogy én vagyok a gyerek anyja.
Ma délelőtt pedig az állásinterjún történt, hogy az interjúztató hitte azt, hogy enyémek a gyereket. Elmesélem gyorsan a szituációt. Részmunkaidős állásra pályáztam egy gyorsétterem lánchoz. Kérdezték, hogy néz ki egy napom, mikor lennék elérhető, melyik napokon milyen órák a szabadok számomra. Mondom, hogy Au pair vagyok, korán reggel nem tudok kezdeni, de nem azért nem tudnék felkelni, hanem mert a gyerekeket el kell vinnem az óvodába. Így 8-9 előtt ne számítsanak rám… Még meg is kérdezte, hogy hány évesek a gyerekek a hölgy.
Miután átrágtuk a hetet, mondom az interjúztatónak, hogy tudom, hogy elég kuszán érek rá, ami nem a legjobb, de azon is gondolkozom, hogy későbbiekben otthagynám az jelenlegi/másik part-time állásom, és ha van rá lehetőség főállásra váltanék át. Egy hónap felmondási időm van, ami igen hosszú. Így pont jó kezdésnek egy részmunkás dolog, míg a felmondási időm telik.
Itt volt az a pont, mikor visszakérdezett, hogy akkor most mi a helyzet? Nem a saját gyerekeim a gyerekek… Au pair vagyok! nem, nekem nincs gyerekem, az angol anyukának van, akinek dolgozom.
Tanulság, fejtsük ki, mi ez az Au pair munka, mert valakinek nem tiszta és azt hiszi először, hogy saját gyereked van.
Remek, hogy itt alapból kinézik az emberből, hogy családos, több gyerekes. Szerintem még azon sem akadt volna fenn a szeme, ha azt mondtam volna: 4 gyerek.

TE MIT GONDOLSZ?!

