Elutasítottak

Rossz megélni az elutasítást.
Egy olyan történetet mesélnék el nektek, ami most fordult elő velem, ami egy kicsit el is szomorít.
Már egy éve itt  élek Londonban. A környéken, ahol vagyok, minden reggel jön egy fiatal srác a szemeteskukákat üríteni. Minden áldott nap látom őt. Mindig elmegyek mellette, de legalább észlelem. Mert, ahogy tapasztaltam az emberek számára ő láthatatlan, senki nem foglalkozik vele, ugyan… ez ganyé meló, a szemét elvitel… nem alacsonyodnának le hozzá…
Engem azonban érdekelt a dolgok háttere. A helyzetünk valószínűleg hasonló, ő is egy idekerült külföldi állampolgárságú ember, aki ugyanúgy kulimunkát végez egyelőre, mint én. Már gondolkoztam rajta, hogy vajon melyik országból jöhetett…
Ma úgy voltam vele, nem érdekel, odamegyek hozzá és megkérdezem mi a helyzet vele, kicsoda stb. Széles mosollyal közelítettem felé, de fordított viszonzást kaptam. Mondtam neki, hogy hello, minden nap látlak már több mint egy éve, gondoltam bemutatkozom, megkérdezem te ki vagy, honnan stb. A srác reakciója kb olyan volt, hogy mi a fenét zavarsz te a munkámban! Egyáltalán mit szólsz te hozzám!

A postással is mindig köszönünk egymásnak, a tejesemberrel sem vagyok másképp. Olyan gyakran találkozunk, nem esne jól egy szép napot, egy intés, egy mosoly? Hát sajnos valakinek ilyenekre nincs szüksége.
Ezek után kínos lesz holnap is őt újra látnom…még én érzem magam hülyének…pedig csak kedves akartam lenni, barátkozni szerettem volna…
Így jártam… gondolom nem először és utoljára az életemben.

Elutasítottak” bejegyzéshez ozzászólás

  1. hajdulaszlo szerint:

    Lehet, hogy páncél volt a fiún a bántás ellen. Mint a mindig csak rugdosott kutya. A mindig leköpött ellenőr is csodálkozik, ha rámosolyogsz, előre köszönsz. Aztán csak azért él, hogy felismerd a tömegben. Folytasd, ne add fel.

TE MIT GONDOLSZ?!

