Boldogságos hétvége

Egy valami biztos, boldog vagyok. Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek Londonban, ez nekem egy ajándék, eddig hiányzott az életemből.

Szombaton a barátnőmmel a Hampton Court palotát kerestük fel. Előtte pedig egy kis lángos pikniket csináltuk a parkban. A palota top 10 történelmi látnivaló között szerepel a londoni listán, ám sajnos eléggé kiesik a belvárosból, így nem minden turista keresi fel. Nekem szerencsém van, mert én pont itt lakom a közelében.
Nagyon szuper napsütéses idő volt, igazi szép – élvezhető őszi idő. Remek napunk volt újra. Végigsétáltunk a különböző termeken, láttuk a királyi fogadó szobákat, öltözőt, hálót, WC-t is.
A konyhába is bepillantást nyertünk, ahol éppen látványkonyha sütés volt.
Nekem legjobban a kápolna tetszett, ahol anno VII Henrik is imádkozott. A helynek van egy sajátos kisugárzása. Mivel a palota falai amúgy is sok titkot őriznek még, nem véletlen, hogy időközönként felbukkan egy-egy szellem….vagy csak ezzel akarnak még több látogatót csalni.
Később még ücsörögtünk a Temze parton. Olyan jó volt ott lenni, semmit tenni és relaxálni, süttetni a hasunkat.

Vasárnap délben találkoztam egy új ismerősömmel, aki felajánlotta nagyon kedvesen, hogy készít rólam képeket. Egy nagy sétára mentünk a Temze parton. Egészen az Embankment állomástól a Canary Wharfig ballagtunk. Ez egy olyan kellemes, levezető, jövő heti felkészítő – egészséges kis mozgás volt. Jól éreztem magam, az idő is kegyes volt hozzánk.
Később a nyelvcserés találkozó vacsoráján vettem részt. A társaság jó volt, de a pizza nem volt finom…annak ellenére, hogy szép az étterem. Nem egy jó hely a Cafe Mode a Covent Gardenben (ez volt a negatív reklám helye)
A kemény mag tagjai még tovább is kitartottak, egy pubban kötöttünk ki jó páran. Bár vasárnap lévén senki sem maradt dáridózni sokáig.

Boldogságos, szép hétvégén volt! Örültem nagyon, köszönöm mindenkinek a közreműködést.

Reklámok

Boldogságos hétvége” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

