Töröltelek az életemből

Soha nem gondoltam volna, de van az a határ, mikor azt mondom, hogy most elég. Egy életre el akarlak felejteni téged, egyáltalán azt, hogy valaha találkoztunk.

Egy srácnak sikerült kihúznia a gyufát. Olyan szinten elment az ember tűrőképességeinek az útján, hogy ez már végzetes. A folyamatos hazudozás, beetető duma végre beérte gyümölcsét, rájöttem, hogy ez most azonnal befejezem vele. Az élet furcsa helyzete volt az, hogy találkoztunk, de már nagyon bánom, hogy ez megtörtént. Nem kellett volna soha így lennie.
Tegyünk úgy, mintha soha nem is futottunk volna össze. Én már így fogok tenni. Nem létezel többé a számomra, nem fog érdekelni mi van, mi lesz veled. Lezártam, tettem egy pontot a történet végére. Az összes üzenetet kitöröltem mindenhonnan, a számot is eltűntettem a telefonomról, még csak véletlen se lássam többé soha.
Sikerült iszonyatosan csalódnom valakiben, ennyire félrevezetni engem még senki sem próbált. Nem, nem ejtek könnyeket, nem állok bosszút, bár szívem szerint tennék valamit.
Az idő a legnagyobb türelem, nem siettetek semmit sem. Az élet pedig igazságos, amit adsz, olyat kapsz. Nem, nem szeretnék itt ítélkező bíró lenne, ahogy lesz, úgy lesz. Már nem az én dolgom.
Én tiszta lappal szeretnék a mai naptól indulni, megszabadulni minden tőle származó gondolattól. Előre nézni és keresni az újat, a szépet.
Haragszom magamra, mert nagyon ostoba voltam, hogy hihettem valakinek…hogy engedhettem, hogy eddig elmenjen a hazugság játék… VÉGE…
Töröltelek mindenhonnan, töröltelek az életemből egyszer s mindenkorra!

Töröltelek az életemből” bejegyzéshez ozzászólás

  1. hajdulaszlo szerint:

    Ha már törölted, nem kérdezem, ő volt-e akiért jókívánságot küldtem. Soha nem értem hímnemű társaimat (férfinak nem nevezném mindegyiket) olyan könnyű egy nővel jól bánni.

TE MIT GONDOLSZ?!

