Egy csibész naplóját olvastam

Mióta Angliában élek nincs esélyem elsétálni egy magyar könyváruház előtt, bemenni és körülnézni, belelapozni a bestseller polcon levő művekbe. Egyáltalán, bármilyen újdonságot szemre vételezni. 

Itt jön képbe az internet, azon belül is Facebook. Az ismerőseimmel a közösségi oldalon beszélgetek, itt van a legnagyobb esély felhívni valamire a figyelmem. Így találkoztam egy megosztott könyvajánlóval is, ami mellett nem mentem el egyszerűen.

Felkeltette az érdeklődésem az Egy csibész naplója. El szerettem volna feltétlen olvasni, csak nem tudtam, hogyan tudnám itt Londonban beszerezni. Írtam Csabai Márk szerzői Facebook oldalára, ő adta az ötletet az e-könyvhöz. Tényleg, ha már születésnapomra kaptam egy Kindlet, használjuk ki. Megvettem és letöltöttem a művet. Buzgón belevetettem magam az olvasásba.
Itt feküdtem egy angol lakás tetőtéri szobájában, de gondolatban Budapesten vagy éppen Hortobágyon, esetleg Rómában jártam. Teljesen magával ragadott a cselekmény. Kikapcsolt, nem érdekelt, éppen mi történik körülöttem, én csak fizikailag voltam itt Londonban.
Nem tudtam letenni a művet. Ha még is szünetet kellett tartanom, a gondolataim továbbra is a könyv történései körül forogtak. Úgy keltem fel – alá a lakásban, hogy azt sem tudtam mit miért teszek. Alig vártam, hogy visszatérjek a csibész világába, követhessen fordulatos kalandozásait. A történet lebilincselő, izgalmas. Különösen tetszett, hogy napjainkban játszódik, és akár a valóságban is megtörténhet.  Szívből ajánlani tudom.  
Én nagyon szerettem a könyvet, zseniális egy krimi. Csabai Márk pedig egy született tehetség. Nagyon várom a folytatást!

Ha most szeretnéd elolvasni az Egy csibész naplóját, javaslom, hogy tedd szabaddá magad egy délutánra, teljes estére. Raktározz be magadnak némi harapnivalót is. Továbbá helyezd magad kényelembe és engedd, hogy a könyv kikapcsoljon, elvigyen magával egy kalandos utazásra.

Végül idéznék a műből.
„Nem az számít, hogy te ki vagy, vagy éppen mid van, hanem hogy kit ismersz”
„Én egy Édes Csókot kérek! – mondta a nagy Virág. Az Édes Csók nem volt más, mint egy long drink fragola sziruppal, passion fruite likőrrel, rummal és baracklével.” 
Legközelebb, ha Magyarországon járok, kérni fogok a bárban egy Édes Csókot. Tesztelni fogom a mixerek olvasottságát. 🙂
„A Lajos, akihez jöttünk, az ajtóval szemben lévő kanapén ült. Jobbján két, balján egy civil ruhás zsaruval. Feltehetően egy igazán komoly beszélgetést szakítottunk félbe, mert eléggé haragosan néztek ránk” 🙂

Reklámok

Egy csibész naplóját olvastam” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

