Lett egy “igazi” kutyusom!

Ma hihetetlen nagy öröm ért. Egyrészt remek napot tudhatok magamnak, mert az egyik új barátnőm eljött velem egy biciklitúrára a Temze folyó mentén. 

Kellemes őszi idő volt, s mint tudjuk a Richmond Hill pedig csodálatos. Nyugtatóan szép, mesés panorámát tudunk élvezni.
Hiányoztak ezek a kis tekerések nagyon. Régebben megszoktam, hogy apuval vasárnap bicóra pattantunk és elmentünk 20 km-t is akár. Ellátogattunk vidéki településekre, elmentünk a város másik végére. Köszönöm azokat az alkalmakat is!
A mai nap kárpótlást adott minden téren. Az élet a tenyerén hordoz, annyi minden jó történt velem mostanában. Annyi sok szép meglepetést kaptam, csak ámulok és bámulok. Egy kedves ismerősöm mondta, szokj hozzá ehhez! Ez a lehető legklasszabb dolog, amihez valaha hozzászoktatom magam.
Ma remek társaságot élveztem, remek hangulatban voltam, remek időnk volt! Csupa REMEKebbnél remek dolgok! Megkaptam mindazt, amit szívem vágya volt már egy éve!
Hazafelé jövet egy elhagyatott kutyára lettünk figyelmesek. Először azt hittük egy döglött eb lett otthagyva a folyóparton. Én nem mertem közelébe menni, a barátnőm a táskájával ütötte meg. Kiderült, hogy egy élethű plüssöt néztünk igazi ebnek. Poénkodtam, hogy dobjuk bele a vízbe, had ússzon az árral, s mindenki azt fogja hinni, hogy egy halott kutya megy lefelé a vízen. A barátnőm mondta, vigyük haza! Vigyük haza? Okés, végül is remek ötlet! 🙂
Én úgy örülnék egy kutyának amúgy is! Jó, akkor vidd haza te!
Nagyon boldog voltam az új kutyuskámmal. A plüss, aminek ugyan egyik szeme hiányzik, de legalább egy pici kárpótlást fog adni, az otthoni ebeink hiányát enyhítve.
Így ma tulajdonosa lettem egy “igazi” fehér, hatalmas állatnak! 

TE MIT GONDOLSZ?!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .