Szeretet, napi küldetés II.

Már korábban írtam a szeretetről, hogy adjunk szeretet az embereknek. (ITT olvashatjátok). 

A szeretet megsokszorozza magát, és egy igen kedves nappal tudunk valakit megajándékozni általa. Volt értelme ma is felkelnünk, hasznosnak érezhetjük magunkat az emberi társadalomban, ha valakinek örömet szerzünk. Úgy érzem ma megint sikerült egy pipát tennem a listámra. Én egyszerűen szeretek spontán és váratlanul emberek meglepni.
A történet ott indul, hogy részt vettem egy olimpiai eseményem, majd pedig a női vízilabda-válogatott csapattal találkoztam aznap. A szép délutánomról a képek felkerültek a facebookra. Az egyik kedves ismerősöm pedig beírta kommentbe, hogy a lányok az kedvencei. Én sikeresen tudtam autogramot szerezni néhányuktól, amik itt voltak nálam eddig. A srác ismerősöm kommentje elindított bennem egy gondolatot. Ha ő tényleg annyira szereti a vízi csapatot, akkor talán örülne neki, ha a megszerzett aláírásokat elküldeném neki. Rakja el emlékbe és jussak róla eszébe évekkel később is. Talán meg tudom őt lepni, talán ezzel tudok neki egy szép napot okozni.
A héten feladtam egy borítékban a küldeményt. A válasz pedig ma érkezett meg, vagyis az üzenet.
Lássuk a sorokat, amik az én szememet is könnyekkel töltötték el.
„Szia!
Megérkezett a leveled, amit küldtél nekünk. El sem hiszed mekkora örömet okoztál nekem. Talán nem is maga az aláírásokkal telt lap miatt, hanem amiatt, mert eszedbe jutottam, gondoltál rám és elküldted nekem. Lehet neked nem is jelent olyan nagy dolgot,(irkálok butaságot, mekkora hatalmas jelentőségű egy olimpiai negyedik helyezett válogatottal egyáltalán személyes találkozást átélni), de azért mégis, biztos hatalmas élmény volt velük beszélni, és közös fotós készíteni. Erről pedig tanúskodnak az autogramok. Mégis ezt a lapot elküldted nekem, pedig nem a szomszédban lakom, és csak a barátnőd bátyja vagyok…
Itt ülök, és nem tudom megfogalmazni az érzéseimet. Egyszerre megható, örömteli és elképesztő.
Csak nagy betűkkel tudom leírni. KÖSZÖNÖM!
Kívánom, hogy veled is sok ilyen örömteli esemény történjen, mint amennyire boldog vagyok én.
Vigyázz magadra. És várunk haza, amint tudsz, gyere!
R”
Mondjátok meg nekem őszintén, nem a lehető legjobb helyre kerültek az aláírások?!
Tényleg butaságot írt olyan téren, hogy neki küldtem, miért pont neki. A múltban sok-sok közös élményünk volt együtt, szoktam rá gondolni, szeretem őt, örülök, hogy az ismerősöm!

A közeljövőben még szeretnék hasonló kis váratlan dolgokat művelni több emberrel is.
Tudnia kell mindenkinek, aki fontos számomra, hogy fontos számomra! Soha nem lehet tudni, mit hoz a holnap, tudniuk kell, hogy a szívemben élnek! 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

