Mosolyka

Az egyik kedves ismerősöm blogja részt vesz a GoldenBlog 2012. pályázaton. Az ő blogja: http://zama.hu/. Szavaztam rá, majd pedig kíváncsi voltam az életmód kategóriában kik álnak az élen, milyen írások és kiktől. így jutottam el a http://mosolyka.blog.hu/ honlapra.
Egy kerekesszékes lány írja, akinek az írói neve egyszerűen, de nagyszerűen csak Mosolyka.
Nézzük meg először a bemutatkozó videóját, amit az ATV készített vele:


És az RTL Klub felvételét:

Miután megnéztem a videókat, én még hálásabb lettem az eddigi életemért.
Mennyi egészséges és teljes életet élő, ám keserű ember van a világunkban? Ők nem veszik észre, hogy mennyi nagyszerű dolog van az életükben. Rögtön boldogabbak érezhetnék magukat, mert a saját lábukon járnak, nem szorulnak mások támogatására. És még annyi, de annyi minden más is van! Nem, sokan inkább beszürkülnek, másokra mutogatnak, és nem látnak az orruknál tovább. Nekik különösen figyelmükbe ajánlom ennek az elképesztő erővel rendelkező lánynak a példáját.
Hihetetlen egy csajszi, egy példakép az én szememben. Rám mély benyomást tettek a blogon olvasott dolgai és az interjúi is.
A blogján kívűl pedig már mesét is írt:

Ha rám hallgattok, nézzetek be hozzá gyakran, főleg, ha úgy érzitek, rossz napotok van! Merítsetek erőt a mosolyából, és a ti szátokra is egy széles mosoly üljön ki!

Reklámok

Mosolyka” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Euthymia szerint:

    Mosolyka volt az Nők Lapjában is valamikor (riportilag) :):)

    Én azért bízom benne, hogy nem “bennfentes” dolog ez 🙂 Amúgy ha bennfentes is a nyerő, arra mindenképpen jó, hogy a listán szereplő blogoknak egy kis plublicitást adjon. (én is belekerültem a 42.helyre tavaly vagy tavalyelőtti kupacba, a 118-ból a régi fotóblogommal, meg az indiai élményekkel is az ötvenben benne voltam) 🙂 🙂

    Játék ez, játéknak kell felfogni 🙂 🙂

TE MIT GONDOLSZ?!

