Egy mesés hely: Eastbourne

A hétvégén remek volt. Az Olimpiás napról már írtam, de a vasárnapról még nem ejtettem egy szót sem.

Nyár volt, jó idő, így kirándulni voltam a tengerpartnál. Anglia déli részén jártam, egészen pontosan Eastbourneben kalandoztam egy kicsit. 


Ha az angol tengerpartról beszélünk, mindenki Brightont emlegeti, pedig nekem hihettek, Eastbourne sokkal szebb hely. Sokkal jobban megnyerte a tetszésem. Korábban azt hallottam, hogy ez egy unalmasabb, nyugdíjasabb hely, hát kellemesen kellett csalódnom.
Csodás a település, szép környékkel körülvéve. Itt nem csak a mólót és a partot tudjuk élvezni, hanem annál sokkal többet! Kicsit kijjebb haladva egészen mesés táj tárul elénk. A vízparti rész olyan, mintha Doverben járnánk. A természet által lekoptatott sziklák, mélységek. Még egy világítótorony is dob az összképen. Nagyon idillikus helyen sétáltunk, aminek a neve Beachy Head. A környéknek van egy sajátos kisugárzása, egy érdekes légköre, amit nem lehet visszaadni írásban, át kell élni. Túl nyugodt, ugyanakkor veszélyes is. Sajnos minden évben többen választják öngyilkossági helyszínként… A magasság és természeti szépségek csábítják az embereket, a lelküket itt akarják hagyni. Szomorú tények ezek.
Mi befizettünk a városnéző buszra, ami körbevitt minket. Megérte, mert bővebb képet adott.
Természetesen a hullámokat és a tenger illatát is élveztem. Fish and Chips-et ettünk a parton, miközben éhes sirályok őrjáratoztak körülöttünk, eleséget várva.
Extra látványosság volt számomra továbbá, hogy a hétvégén légi bemutatót rendeztek a településen. Így aztán telt ház volt mindenhol, rengeteg látogatót csalogatott ki program. Én a helyszínen szembesültem ezzel, meglepetés volt számomra.
Nagyon szép napot tudtam megélni Eastbourneben. Igazán megtetszett a hely, szeretnék még a közeljövőben visszalátogatni ide.  

TE MIT GONDOLSZ?!

