Mama mesél: Isten éltessen!

Elnézést, de kicsit személyes leszek. Ma ünneplem a születésnapomat és a mami füzetéből a köszöntő részt másoltam be ide. 

A hétre csak ilyen röviden jelentkezem be az írásaiból.
 Most élvezem, hogy Londonban vagyok, hogy szeretet vesz körül, élvezem a barátaim gyűrűjét. Olimpiai izgalom is van bennem, szombaton személyesen tapasztalhatom meg, milyen egy verseny hangulata. A Kajak-kenu döntőjére van jegyem.



Kedves Unokám!

Köszöntelek ma téged.
Kérem a jó Istent, adjon örömöt, erőt, egészséget neked.
A türelem, szeretet ne hagyjon el téged soha.
Fogadd el köszöntő szívünk szavát,
Veled együtt ünnepeljük Születésed napját.
Hisz olyan jó mondani, hogy szeretlek téged.
Az Isten segítsen még sokáig téged.

Szeretettel: Mama

Köszönöm szépen mama a kedves sorokat neked! 

Mama mesél: Isten éltessen!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. hajdulaszlo szerint:

    Hogy én mekkora bunkó vagyok. Elolvastam és kész. Beszéltem az egyik barátnővel, s elgondolkodtam miért hagyja zokogni, aki közel van hozzá (férje)
    Majd eszembe jutott, hogy osztom magamban az észt, s közben meg annyit sem mondok:
    Isten éltessen születésed napján. Szerencsére éveid száma még nem indokolja, hogy eme neves napot letagadd. Isten éltesse édesanyádat is. Saját születésnapomon először mindig neki kívánok minden jókat.

TE MIT GONDOLSZ?!

