Aranyas hétvége

A hétvége aranyas volt. Egyrészről, mert sikerült két újabb győzelmet elérnie a magyar sportolóknak, másrészt pedig nekem is nagyon kedves emlékeim vannak, igazán bearanyozta a hétvége a kedvemet.

A hétvégi győzteseink: Berki Krisztián – lólengés, Pars Krisztián – kalapácsvetés. Gratulálunk nekik! Reményeim szerint a héten még tudunk gyűjteni pár aranyat, hiszen a kajak-kenu ma startolt csak el.
Eddigi érmesek:

Most pedig nézzük az én hétvégémet. Szombaton az egyik barátnőmmel találkoztam, akivel felkerestük a Londoni Magyarok szurkolói klubbot Észak-Londonban, az Archwaynél. Igazából elég ült volt a hangulat, így úgy döntöttünk elmegyünk a Hyde park felé, ahol koncertek és nagyképernyők vannak, élőben lehet az Olimpia eseményeit követni. Hatalmas sor kígyózott a bejáratnál, így nem mentünk be végül is. Szerintem valami koncert lehetett az este, utána meg buli természetesen.
Mi inkább egy sétára indultunk. Elmentünk a Magyar Nagykövetség épülete előtt is, majd Buckingham palota és végül a St. James park. A gyaloglás zárása a parlamentnél volt. A London Eye-t fantasztikus ünnepi fényekbe öltöztették. A Parlament oldalára pedig olimpiai képeket vetítettek a Temze túloldaláról. Igazi nyüzsgés volt, volt élet rendesen. Nagyon szerencsésnek is érezhetjük magunkat, mert remek idő kerekedett estére, tökéletesek voltak a körülmények a felfedező túrához.
Vasárnapra egy kiállítást szemeltem ki magamnak. A társaságom pedig egy igazán kedves házaspár volt, akiket az Íránylondonblog.hu blogtalálkozóján ismertem meg.
A youtube link a múzeumról:

Nagyon tetszett ez a kis szösszenet olimpiai utazás. Elkalandozhattunk az Olimpiák világában, megcsodálhattuk a különböző helyszínek különböző fáklyáit is.
 A kiemelt teljesítményt elért sportolókat bemutató résznél egy ismerős névre lettem figyelmes! Igen, Egerszegi Krisztina! A kisegér, ahogy becézték, aki 14 évesen lealázta a világot hátúszásban. Tényleg elismerésre méltó eredmény, érdemes említést tenni róla még most is.

A nap további részében ellátogattunk a Temze partra a Tower Bridgehez, ahol egy eldugott öbölben legókiállítás volt. Az Olimpiai park legó makettjét csodálhatták meg a kíváncsiskodók. Nekem maga (az öböl) a jacht kikötő is tetszett, ami igazi – kis mediterrán érzést árasztott magából, mintha a földközi-tengernél lenne az ember. London ezerarcú, megint meggyőződhettünk róla. A folytatásban egy autó bemutatót szerettünk volna felkeresni, de sajnos az zárva volt. Így egy hirtelen jött ötlet alapján elmentünk a Canary Wharf-hoz. Fontos tudni, hogy régen itt kiemelt vízi kereskedelmi központ működött. Ide érkeztek be hajón az áruk, itt rakodták ki őket a szárazföldre. Napjainkban pedig a nemzetközi bankok és befektető cégek képviseltetik itt magukat hatalmas torony irodaházaikkal. Igazi modern üzleti negyeddé vált! Az épületeket már jó messziről lehet látni.

Nagyon szép és tartalmas napot tudtam ismét megélni, remek társaságban lenni!

Igazi aranyat megillető, csodás hétvégén volt!

Aranyas hétvége” bejegyzéshez ozzászólás

1. hajdulaszlo szerint:

Ma annyi vacak műsor van a TV-ben, amit a család nőtagjai néznek, hogy nem tudom követni az olompiát. Úgyhogy most megyek és kenuzok egy keveset.