Szeretettel körülvéve

A napok gyorsan telnek. Már több mint egy hete élvezem az otthonom biztonságát és a kedves barátaim társaságát. Emberek vagyunk, így azt gondolom, a legfontosabb számunkra az elismerés és megbecsülés. Az elmúlt napok igazán megerősítettek abban, hogy mennyi klassz ismerősöm van, mennyi ember szeret illetve én is mennyi embert szeretek. Igazi feltöltődés volt élvezni a sok pozitív energiát, amit kaptam és át tudtam élni.
Csütörtökre leszerveztem egy kerti partit olyan személyekkel, akik közel állnak a szívemhez, akikre szívesen gondolok nap mint nap. A társaság vegyes volt. Eljöttek a volt osztálytársaim, akiket általános illetve középiskolában ismertem meg. Volt, akit évekkel ezelőtt láttam utoljára. A meghívottak között pedig volt olyan ember is, akit az internetről ismertem meg, az utcán találkoztunk véletlen. Az élet útjai kifürkészhetetlenek, azok az emberek, akikkel valamiért kell találkoznod, úgy is összehoz az élet. Egy kellemes délután tudtam eltölteni velük, a kedves ismerőseimmel. A menü paprikás krumpli volt, a desszert pedig gyümölcs – és gesztenyés torta muffinnal körülvéve. Az utolsó vendég közel éjfél után távozott. Köszönöm nektek, hogy eljötteket! Szeretlek titeket!
Pénteken a leánybúcsúra voltam hivatalos. 10 főből állt a csapat plusz a leendő ara. Nagyon szépen összeszervezték a dolgokat a csajok. Tempós és élvezhető volt minden. Az indító feladatok után a belvárosban vettük az útirányt, ahol volt még rúdtáncos feladat + óvszert és petrezselymet kellett árulnia a leendő feleségnek. Később egy pubba vettük az utunkat, ahol életemben először karaokeztam is, a Vuk-ot énekeltem el pár bátor lány társaságában, együtt.
A szombati napom jó rohanósra jött össze. Délután a templomban kezdtem a volt barátaim esküvőjén, majd rokonaimat kerestük fel vidéken. Örülök, hogy vannak kedves és szerethető családi tagjaim. Olyan emberek, akikre fel tudok nézni, követendő példát mutatnak. Büszke vagyok rájuk, a jó utat mutatják nekem. Nagyon fontosak ők az életemben.
Este az 5. éves osztálytalálkozóra ugrottam el. Egy nagyon kedves volt osztálytársammal is sikerült találkoznom, akit nem láttam az elmúlt években. Hiába nem futunk össze gyakran, a szívemben él. Mindig szeretettel gondolok rá, az intéseire és noszogatására.
A szociális szükségleteim 100 %-ban ki voltak elégítve a múlt héten. Rengeteg jó fej és pozitív emberrel tudtam találkozni, akik nyomot hagytak bennem, feltöltöttek szeretettel.

Hálás vagyok és boldog, hogy ezeket élvezhettem! Köszönöm nektek! 

 

 

 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

