Te mennyire vagy Cosmo-s csaj?

Cosmopolitan, Joy és egyéb hasonló magazinok. Soha nem voltam előfizetőjük, sőt nem is vettem még egyetlen számot sem. Én azt gondolom ezekről, hogy plázacica lapok. Most azonban kivételt tettem.
Idén, amint Görögországban nyaraltam, a helyi újságosnál vettem magamnak egy Cosmopolitant. Egy tengerparti nyaralás alkalmával belefér ez a könnyű kis mű. Anélkül, hogy olvastam volna valaha is egy példányt is, tudom a témaköröket, amik biztosan feltűnnek minden egyes hónapban. Mi után érdeklődnek a csajok? pasik, pasik, szépség, karcsúság, sex, karrier, horoszkóp. Ezekről a témákról mindig lehet beszélni, így minden alkalommal belerakják a magazinba, hiszen el akarják adni sok példányban. A lényeg tehát mindig ugyanaz, csak máshogy van megfogalmazva. Mindig van csúcs – szuper diétás tanácsadás. 10 tuti tipp, hogyan dobd fel a szerelmi életed. Best of ötletek a munkahelyi előléptetéshez, munkahelyváltáshoz. Persze egy interjú egy híres pasival sem maradhat el. A horoszkóp rovatból pedig megtudhatjuk mi vár ránk a következő hónapban, mire vigyázzunk és figyeljünk oda. Könnyű – kis szórakoztató írások.
Nem mondhatom azt, hogy nem tetszett a júniusi szám, mert akkor hazudnék. Voltak elgondolkodtató cikkek is. A kedvencem mind közül: szükséged van-e vőlegényre ahhoz, hogy megtervezd az esküvődet? Azért fogott meg, mert ha magamra nézek, tudom, hogy én már kiszemeltem egy esküvő ruhát. Nincs barátom, nem tervezek esküvőt, de már van elképzelésem, mit vennék fel. Ez normális vagy nem normális dolog? A cikk ezzel foglalkozik. Szerintem van egy egészséges határ, de azért túlzásokba nem szabad esnünk. Mindenki nézzen magára, mit gondol ez ügyben. 

A magazinból kiindulva, a személyiségem mélyén még is Cosmo-s girl vagyok, annak ellenére, hogy soha nem voltam rajongója. Te mennyire vagy Cosmo-s csaj?
Nem tudom, fogok-e venni a közeljövőben egy újabb számot, de nem kizárt, hogy igen.

Te mennyire vagy Cosmo-s csaj?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Euthymia szerint:

    🙂 én ódivatú vagyok, NL- az egyetlen olyan nőcis újság, ami bekerül a kosárba. Azt is csak otthon szeretem igazából olvasni (buszon, metrón, villamoson) az úgy adja magát, ha hozok párat ki magammal, azokkal nem haladok itt.
    Cosmo-t talán 1x valaki hozott, átlapoztam, de csak a címeket bírtam elolvasni, valahogy nem tudom, miért nem olvastam cikkekbe is bele. Fura ez…

TE MIT GONDOLSZ?!

