Itthon

Hétfőn este sikeresen landoltam Budapesten. A Ryanairrel utaztam, megmondom őszintén kicsit félve. Nem sok ismerősöm volt, aki jó véleményen volt róluk. Én az ellentábort erősítem. Pontosan indult a gép, majd zökkenőmentes utazást követően időben is leszálltunk Magyarországon. Gyorsak és pontosak voltak, a csomagok kiadása is pillanatok alatt lezajlott. 5/5-s értékelést adok a fapados légitársaságnak.
A szüleim már ott vártak az érkezési kapunál. Végre megölelhettem őket, hiányoztak már!
Hazautaztunk Pestről, megérkeztünk pici, ám igen szép otthonunkba. A kapun belépve úgy éreztem, mintha egy csomó mindent elhagytam volna. Könnyednek és nyugodtnak éreztem magam. A szüleimnek csodálatos kertje van, ahonnan paradicsom illat áradt. A lakásba belépve pedig megcsapott anyu vacsorájának levegőfelhője. A szobámban egy bekészített virágcsokor várt. Igen, hazaértem! Tegnap felhőmentes égbolt volt, így lehetőségen nyílott a göncör szekeret is megcsodálni a magasban! Nyitott ablaknál és fülledt hőségben ért utol az álom a szobámban.
Első napon itthon! Csodás ébredés. Itt mintha megállt volna az idő, legalábbis lassabban telik. Felkeltem, felraktam a rotyogós főzőben a kávét, közben arcot mostan, mire a frissen lefőtt reggeli ital illata bejárta a házunkat. Bekapcsoltam a rádiót, majd a helyi újságot is lapozgattam. Nincs kapkodás, nincs sietség, mindenre van idő, nyugalom!  Ma egész nap igazából lótottam – futottam, de úgy éreztem az idő lassan ment. Szépen és óvatosan, de ugyanúgy célba értem.
A szülővárosom pedig igazi kis szanatórium a londoni nagy nyüzsgés után.  Nincsenek tele az utak, nincsenek tömött buszok, rohanó emberek. Hőség volt és komótos mozgás. Nem száguldott el hangos autó sem az utcánkban, sőt alig volt egyáltalán valami nesz, így a légy zümmögését is lehetett hallani tisztán. Este pedig tücsökkoncert szórakoztatott.
Csodásan érzem magam itthon, annyira nagy megnyugvást adott ez az egy nap. Itt nem érdekel az idő, nem érdekel, mi történik, pihenek! Szeretek itt lenni, szeretem anyu fösztjeit is! 

Reklámok

Itthon” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. hajdulaszlo szerint:

    Rájöttem (a göncölszekér kapcsán), hogy én ott érzem magam igazán otthon, ahol ha egy adott pozícióban felnézek az égre, a göncölszekeret ugyanolyan irányba lássam.
    Remélem olvasunk majd arról a kis városkáról is.

TE MIT GONDOLSZ?!

