My Summer holiday

Hazautazom két hetes nyári szabadságra. Az elkövetkező 14 nap az életemben jobban be lesz szervezve, mint az eltelt fél évem. Hihetetlenül összejöttek a programok. Hazamegyek azért, hogy aludni fogok csupán a lakásunkban, sőt nem is leszek végig Magyarországon.
Mi fér bele 14 napba?
1. Még tavasszal kigondoltam, hogy szeretnék egy összejövetelt szervezni, mert túl rövid az idő ahhoz, hogy találkozzam annyi emberrel. Így eldöntöttem, hogy tartok otthon egy kerti partit. Előreláthatólag 15 fő biztosan jön. Én fogok főzni és sütni, tehát lesz egy kis kihívás. Egy kötetlen délutánt szeretnék, ahol mindenki jól érzi magát és szocializálódik.
2. A volt kolléganőm esküvője miatt megyek pont ebben a két hétben haza. Természetesen a leánybúcsúra is meg vagyok hívva, amit egy kicsi buli is követni fog.
3. Miért is ne, pont osztálytalálkozót szerveztek a volt sulis társaim, szóval még egy társas eseményre vagyok hivatalos. A volt osztályfőnökömmel nem szívesen szeretnék találkozni, mondjuk…
4. Május hónapban rám írt az egyik barátnőm, hogy nem-e érdekel egy barcelonai kiruccanás. Viccelsz? persze, hogy érdekel. Vettem is rögtön jegyet, foglaltunk szállást is. 3,5 nap fogok Spanyolországban eltölteni! Nagyon várom már. Barcelona tényleg csodásnak ígérkezik. Pesti landolást követően, egy kis császkálást tervezünk a fővárosban, mert ott is régen voltam már. Miután hazaérkezem, két nap pihenés van tervben! Végre pihenek a pihenésem alatt!
5. Az utolsó szombatomon pedig esküvői fotózásra megyek, majd az esküvőre és lakodalomra. Nagyon hosszú nap lesz, érzem, de biztos vagyok benne, hogy felejthetetlen lesz! Az időjárás előrejelzések szerint pedig igazi kánikula ígérkezik. Utána lesz egy napom, hogy kipihenjem a táncolást és a zenés éjszakát, másnap utazom vissza.
Kellemes nyaralást/ pihenést kívánok mindeninek! A szünetem alatt is igyekszem írni!

Reklámok

My Summer holiday” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Euthymia szerint:

    oooh, jó utazást, kellemes időtöltést otthon meg Barcelonában is 🙂 🙂
    Ez a csoportos találka nekem is egy ideje tervben van, de ,még nem mertem megvalósítani, mert annyira mások az emberek. De az elmúlt 6 évben már többször megfogadtam, hogy így csinálom ezt majd 🙂 CSak nekem nincs hely, ahova hívjam őket (mert sajnos Balatonra nem tudnak lejönni találka miatt).
    Pihenj is! 🙂

TE MIT GONDOLSZ?!

