“Gyerekes” poénok

Evezzünk gyerekes dolgok felé. A nyaraláson történtek vicces szituációk is, amikről eddig még nem tettem említést.
Két kicsi gyerekre vigyázok, így akinek csak mondom, mindig azt a választ kapom, hogy milyen tüneményesek lehetnek, mert a pici általában azok, de azért tudnak ám ők ördögök is lenni, ha akarnak! Ezt csak úgy zárójelben mondtam ide.
Most pedig tényleg jöjjenek az aranyos kis szituációk.
1. Én nagyobb vagyok mindkét szülőnél minden tekintetben. Magasabb is vagyok, illetve a testalkatom is sokkal szembetűnőbb, ha az utcán sétálunk. Én egy igazi megtermett csajszi vagyok, ők pedig mellettem, hát igen, eltörpülnek.
A kislánynak olvastam mesét, de úgy szoktuk, hogy akkor bepréselem magam mellé a kis ágyikójába. Mondom a történetet, míg egyszer csak megszólal, hogy neked mekkora melled van! Azt nem tette hozzá, hogy két dinnyét hordasz magadon. 🙂 Ahogy és amilyen szituációban mondta, nem bírtam ki mosoly nélkül.
2. Még mindig a testalkatnál maradva, múltkor kijelentette, hogy óriás vagyok. Mondhatja ezt rám, ha a szüleit nézzük. Ez óriási, hogy én milyen óriási vagyok! 🙂
3. A kisfiú is tud összehozni dolgokat. Hazafelé jövet a reptéren meglátott egy indai, hosszú – fehér szakállas férfit, és mondja a kisfiú: Christmas time. Meg kellett zabálni érte. A fejében összerakta, hogy a Santa Claus hogy néz ki, és ő pedig télen jön Karácsony idején, így kikombinálta, hogy itt a Karácsony, mert látott egy „Mikulást”. Muszáj volt ismételtem csak mosolyognom, sőt finoman nevetnem.
4. Még mindig a kissrác. Neki a gyertya annyit tesz ki, hogy születésnap van. Ha meglát valahol egy gyertyát, rögtön mondja: Happy Birthday! Lehetünk mi az utcán, a boltban, bárhol, nem számít, ő akkor is így tesz. Nagyon aranyos valóban, mikor ezek a dolgok csak úgy jötten spontán az emlékezetéből.
Néha tényleg azt mondom, kész, befejeztem, aztán jön egy pillanat, egy beszólás és mondat tőlük, amik az ember véleményét azonnal megváltoztatják. 

“Gyerekes” poénok” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

