Írány London blogtalálkozó – Hyde park piknik

Bűntudattal kezdtem a hétvégét. A szombati napom úgy rajzolódott ki, hogy több eseményre is kaptam meghívást. Két helyen sajnos egy időben nem tudok jelen lenni, így döntést kellett hoznom. A két lehetőség pedig: egy Hyde park piknikezés vagy egy 20. születésnapi összejövetel. A pikniket az Irány London szervezte, míg a másikat egy lány. A két társaság is különbözik, míg az elsőn főállásban dolgozó felnőttekből állt a csapat, addig a születésnapon fiatal Au pair csajokkal találkozhattam volna. A csaj a hét elején szólt, míg a piknik időpontja már egy hónapja le volt fixálva. A döntésem nyomán úgy érzem, a lány jogosan haragudott meg rám…mert egyszer 20. éves az ember. A másik társaságból viszont semmiképpen nem akartam hiányozni, mert ővelük még ritkábban van módon találkozni. Így egész nap nyomasztott a bűntudat.
A délelőtt időjárása egész jó volt, ugye ez fontos volt a szabadtéri program kapcsán. Kora délután bekevertem két adat muffin tésztát, amiből kétféle ízű sütit készítettem. Az egyik csoki darabos, míg a másik banános lett. Ezerrel sütöttem, miközben hatalmas zuhé támadt. Nem jó jel. Késve indultam, elkaptam a buszt, majd a metrón haladtam tovább a belváros felé. Egy telefonhívás után megtaláltam a csipet-csapotot. Kezdődhetett a kellemes délután! Nem csalódtam, mert nagyon jó fej emberek jöttek megint össze, tudtam jókat beszélgetni, új információkat kapni olyan témákban, amik érdekeltek. Mindenki hozott valami finomságot, az áfonyás sütinek nagyon örültem, jóra sikeredett. Valaki pedig tortát készített, de a sushit is meg tudtam kóstolni. Volt még hazai kolbász, sajt, chipsek. Kalóriákból nem volt hiány. Az idő is kegyes volt velünk, mert nem esett az eső, de a kabátot simán el lehetett állni.
A folytatásban pedig megérkezett a London csak oda című könyv írója, Kiss Angéla. Örültem, hogy találkoztam vele. Bár a könyvét még nem olvastam, de pótolni fogom a későbbiekben mindenképpen. Az újonnan megjelent műve pedig a Dominika csak oda.
A csapat egy pubban folytatta a társalgást, mivel az idő eléggé szelessé vált. Nagyon pompás délután volt, boldog vagyok, hogy ott voltam, hogy átéltem. Az embernek a társaságra szüksége van, de egy ilyen remek társaságra mindenkinek szüksége van! Köszönet a szervezésért az Iránylondonblog.hu-nak, remélem hamarosan találkozunk egy következő blog találkozón.
Ma, vasárnap aktívan chateltem ismerőseimmel, szerencsére az internet által ez is lehetséges. Jó volt egy jót beszélgetni a hozzám közel álló emberekkel, lelkizni velük. Anyukámat is felhívtam meglepetésszerűen.
Eltelt egy újabb hétvége az életemben. Nagyon várom már az otthoni kis nyaralásomat!

Írány London blogtalálkozó – Hyde park piknik” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Hanna szerint:

    Egy kis plusz információt szeretnék megosztani. Tényleg bennem volt a bűntudat nagyon. Így tegnap este megleptem a csajt, elmentem hozzá véletlenszerűen a megkésett ajándékával. Még egy héten belül voltam, pont elfogadható.

TE MIT GONDOLSZ?!

