Remek kis péntek

Meg vagyok csúszva az írással, de tegnap örültem, hogy végre nyugodt körülmények között tudtam nézni a meccset, így nem írtam. Szeretnék mostanában szót ejteni az angol gyerekekről, az angol tanáraimról és a múlt hétvégi beszámoló sincs még sehol sem. Most azonban megint nem az előbb soroltakat fogom kivesézni, hanem csak úgy szimplán a mai napról írnék pár szót.
A hét utolsó munkanapja köszöntött ránk esővel. A napsütés motivál és húz, de ez a szürkeség visszahúz. Ébredés után nem sokkal a nyelvsuliba vettem az irányt, természetesen két keréken haladtam, reménykedtem, hogy megúszom egy nagyobb zuhé nélkül. A szokásoshoz képest erős volt a forgalom, miközben azon kezdtem el gondolkozni, hogy vajon ma sztrájk van –e vagy sikerült csütörtökön a megállapodás. A közelünkben lévő buszgarázs előtt elhaladva megtudtam a választ. Bizony, ma munkaszüneti napot vettek ki maguknak a sofőrök. Az oka a tiltakozásuknak az, hogy extra fizetést szeretnének zsebre tenni az Olimpia kapcsán. Sok ember fog Londonba jönni, még zsúfoltabbak lesznek a buszok, így nagyobb felelősség lesz az ő vállukon is, ezért is akarják a plus pénzt.
Sajnos én nem igazán tudok velük egyet érteni, mert ilyen erővel az összes szállodában és vendéglátóhelyen dolgozó alkalmazott fellázadhatna, hogy több fizetést akarnak, mert náluk is lesz élet rendesen az ötkarikás játékok idején. Még egy csomó más munkás is kezdeményezhetné ezt, joggal tegyük hozzá, de ezt úgymond be kell nyelni, mint egy békát.
Ma az utazni vágyó embereket nem irigyeltem, aki nem lakik közvetlenül egy metrómegálló mellett az bajban lehetett… Itt – ott egy – két járat ment, de azok is tele. A délelőtt mérlege: esős idő sztrájkkal egybekötve. Legalább az angol óra jól sikerült, úgy szeretem a tanáraimat is.
Délután jövök haza és első dolog, hogy lépek be a Facebookra. Egyrészt érdekelt, hogy mi lesz a holnapi piknikkel, másrészt pedig tudtam, hogy helyesen tippeltem a Londonfalva nyereményjátékán és tudni akartam nyertem –e. Pont szükségem lesz majd egy reptéri fuvarra, aminek ajándékba kapása nagy segítség lenne számomra. És igen, van akkora szerencsém, vagyis a portugálok hoztak nekem egy kis szerencsét a győzelmükkel, NYERTEM! Nagyon boldog voltam, mert így egy kívánságom teljesült, bárcsak minden így válna valóra!
Este pedig Németország – Görögország játszott egymással. Én természetesen a Németeknek szurkoltam, és nem kellett bennük csalódnom. Csúnyán megverték az ellenfelüket. A legjobb négy közé jutottak ezzel, már csak egy győzelem kell, és bent vannak a fináléban. Az eredmény: 4-2. Szép játék volt!
Összességében nézve, remek kis napra sikerült a mai is! Holnapi pikniket pedig izgatottam várom már!

Reklámok

Remek kis péntek” bejegyzéshez ozzászólás

  1. hajdulaszlo szerint:

    Ha számít, hogy kik olvassák a blogot, akkor javaslok egy olyan sablont ahol a kezdőlapon a cikkek mellett látszik, hányan pofáztak már bele. Olvasásösztönző tud lenni, ha látható hánya cseréltek már eszmét egy-egy téma kapcsán. Észrevettem, hogy az olvasók sok esetben nem az íráshoz szólnak hozzá, hanem másik kommentjeihez.

TE MIT GONDOLSZ?!

