Elvittek nyaralni II.: Luxus börtön

A történet onnan folytatódik, hogy megérkeztünk a szálláshelyre. Én nem tudtam mire számíthatok, de gondoltam, hogy valami jó kis helyre foglalt be az anyuka. Egy 5*-s helyen találtuk magunkat, aminek a neve Levante Beach Resort. Egy kicsit apartmanszerűen vannak a szállások elhelyezve, mi egy két szobából álló helyet kaptunk, ahol szobák között egy válaszfalat lehetett elhúzni, szeparálva a kettőt. Én voltam az egyik részben többnyire egyedül, mert a gyerekek természetesen nem akartak velem aludni, féltékenyek voltak egymásra, mindegyik az anyjuk mellett akart lenni.
Én a szállást ( itt tudod megnézni) egy börtönhöz hasonlítom, azért mert egy hétig a falai között mozogtam. Jó, volt 2×2 óra, mikor elmentünk egy picit kirándulni, de az nagyon kevés 7×24 órához viszonyítva. Úgy éreztem magam, hogy bezártak, elszigeteltek a világtól. Én ezt a zártságot nagyon rosszul viseltem. Semmit nem tudtam, mi zajlik a kint, a vendégeken és személyzeten kívül más emberekkel sem tudtam találkozni. A Való Világ játékosai voltak ilyen helyzetben, mint én. Számomra is rendelkezésre állt minden, all inclusive ellátás, kényelmes szoba, sportolási lehetőségek, de egy meghatározott négyzetméteren belül tudtam csak mozogni. Különböző feladatokat is végre kellett úgymond hajtanom: a gyerekek ne tűnjenek el, ne törjék össze magukat, ne essenek bele a medencébe stb. Egyfajta hordár is voltam, a cuccokat is rendeztem, futottam ezért és azért is, ami kellett. Ha ezt az oldalát nézzük, nem igen sikerült jobban megismernem Görögországot, csak egy másfajta (kényelmes) élettel tudtam ismerkedni.
Volt reggelink, ebédünk, vacsoránk, napközben pedig a medencéhez tartozó bárban lehetett snacket enni, inni, amit a szád kívánt. Volt egy lista, hogy mik az ingyen kérhető dolgok. Sex on the Beach koktélból annyit ihattam volna, amit nem szégyelltem volna. Vodka – kóla is szépen csúszhatott volna le a torkomon, de mivel gyerekkel voltam, így csúnya lett volna, ha keresztbe álltak volna a szemeim estére. A sok kínálkozó finomságot tehát egyáltalán nem tudtam kihasználni.
Ez egy sporthotel volt igazából, tehát az angol emberek azért fizetnek be, hogy mindenféle vízi adrenalin fokozást ki tudjanak próbálni. Lehetett vízi síelni, szörfözni, kajakozni, vitorlázni, ezeket oktatták is, szóval tanulni is lehetett. Búvárkodásra is volt alkalom, de plus pénzért. Száraz sportok listáján pedig a tenisz,ping-pong, foci, kosárlabda, gym, röplabda és biciklizés volt elérhető. Én ebből a biciklizést és a kajakozást próbáltam ki.
Visszatérve az ételekhez, különlegesebbnél különlegesebb dolgok, különböző módon elkészített húsok, krumplik, tészták voltak tálalva. Minden étkezés mellé volt zöldség és gyümölcsválaszték, valamint desszertek. Annyit és abból ehettél, amit magadba bírtál tömni. Én mivel még soha nem voltam ilyen helyen, gondolhatjátok, hogy mindent végigkóstoltam. Mindig választottam magamnak egy fajtát, mondjuk reggelinél egyszer a croassant, waffle különböző jammel, hozzá joghurtos aszalt gyümölcsös kehely. Máskor pedig felvágottas zsemle zöldségekkel. Jó világ volt, éhezni nem kellett, az biztos. A Grimm mese többször eszembe jutott, a „terülj – terülj asztalka” miatt.
A hotelban dolgozó személyzet előtt pedig le a kalappal, nagyon remek munkát végeznek. Rendkívül kedves emberek, akiknek még a memóriájuk is jó. Engem könnyen megjegyeztek, szó nélkül hozták az italt. Az egyik pincér srác pedig számomra magával ragadó volt, érdekelt volna jobban is, ki és micsoda is ő, igazán tetszett.
A nyaraló emberek elég vegyesek voltak, de rengeteg gyerek volt, sok volt a családos felnőtt. Szinte mindenki angol volt. Érdekességképpen megemlítem, hogy a resort, ahol voltunk, előttünk nyitott meg és mi voltunk az első Angliából jött vendégsereg, szóval a tester cake. Ennek ellenére pedig azt tudom mondani, hogy minden zökkenőmentesen ment, nem rajtunk tesztelték tehát magukat a dolgozók. Folyt köv…